خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س)
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه خواهر آفتاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) از این رسانه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۵۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳
برنامه «خواهر آفتاب» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید احمد محمودی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: خواهر آفتاب از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف است که روز ۲۴ تیر ماه امسال از ساعت ۸:۴۰ تا ۱۰ به مناسبت سالروز ولادت کریمه اهل بیت (س) از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بررسی شخصیت والای حضرت معصومه (س) در نگاه و کلام ائمه معصومان (ع) و بزرگان دین و زندگینامه حضرت معصومه (س) از جمله محور‌های این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محور‌های دیگر برنامه خواهر آفتاب گفت: شرافت‌های حضرت معصومه (س) نسبت به امامزادگان، حضرت معصومه (س) و جایگاه ایشان در کلام بزرگان و حضرت معصومه (س) در نگاه رهبری از دیگر محور‌های این برنامه است.

وی عنوان کرد: این برنامه از بخش‌های مختلف گفتار گوینده، گفت‌وگو با کارشناس حضوری، بخش روایی، ارتباط با شاعر، ارتباط با حرم فاطمی، نمایش، سخنرانی و... تشکیل شده است.

محمودی یادآور شد: سیده منیره موسوی به عنوان تهیه‌کننده، نرجس فروغی به عنوان گوینده و زهرا خدابخشی به عنوان کارشناس برنامه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها