مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار گفت: جوانان با الگوبرداری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راه خدا جان خود را فدا کردند، اینک جهادی متفاوت و از رنگ و بویی دیگر که دارای ارزشی متفات‌تر است را رقم زدند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۷۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵

بهروز مختاری مسئول بسج دانشجویی شهرستان چابهار و مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم «محمد مهدی فریدونی، با اشاره به این مطلب که هنوز هم در گوشه و کنار شهر جوانانی دغدغه‌ مند و کم ادعا پیدا می‌شوند که برای شاد کردن دلی به نقاط محروم و خارج از استان خود آن هم در ایام تابستان سفر کنند، جوانانی که با دستان مهربان خود به کمک مردمان تنگدست، اما گشاده‌ رو می‌روند؛ در این روز‌های گرم و طوفانی جنوب غرب سیستان و بلوچستان بسیجیانی با اخلاص و به دور از هیاهوی شهری و زندگی ماشینی در حال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به این مطلب که جوانان غیور چابهاری، ساک‌های خود را بستند و در قالب اردوی جهادی شهید مدافع حرم «محمد مهدی فریدونی» به منطقه محروم دلگان در روستای کاملا محروم «گنبد سه پایه» حاضر شدند تا طعم خوشی و شادی را به مردمان این روستا در این ایام سال هدیه دهند، این روستا با وجود محرومیت، دارای مردمانی خون گرم و میهمان نواز بوده که با زبان شیرین بلوچی و با قلب‌های مهربان به مدت یک ماه میزبان گروه جهادی «شهید محمد مهدی فریدونی» هستند.
 
مختاری بیان کرد: بسیجیانی که می‌توانستند سرمای کولر‌های گازی را به این گرمای وحشتناک و کشنده ترجیح بدهند، اما آن‌ها کار در راه خدا و خدمت به بنده خدا را انتخاب کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان چابهار افزود: مهم نیست دما چند درجه است برای آن‌ها لبخند کودکان و رضایت مردمانی مطرح است که ناخواسته در مکانی چشم به جهان گشوده اند که در آن فقر و محرومیت حرف اول را می‌زند.

این مسئول تصریح کرد: گروه جهادی شهید مدافع حرم« محمد مهدی فریدونی» بسیج دانشجویی شهرستان چابهار با تلاش شبانه روزی در گرمای ۵۰ درجه خدمتی بی منت دیگری را در ساخت خانه محروم در روستا گنبد سه پایه از توابع شهرستان دلگان را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: گاهی جهاد فقط جنگیدن نیست، تلاش و از خود گذشتگی برای کسانی است که شاید در تمام عمر حتی یک بار دیگر هم آن‌ها را نخواهیم دید.

مختاری ادامه داد: این روز‌ها گروه‌های جهادی در اقصی نقاط کم برخوردار بدون چشم داشتی آن هم در شرایط جوی نامساعدی، چون شرجی ۸۰ درصد و دمای ۵۰ درجه به جنگ با محرومیت‌ها رفته تا شاید تلنگری شود برای مسئولانی که فقط سخنرانی بلدند و بس.

مسئول گروه جهادی شهید« فریدونی » بیان کرد: جوانان با الگوبرداری از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس که برای جهاد در راه خدا جان خود را فدا کردند، اینک جهادی متفاوت و از رنگ و بویی دیگر که دارای ارزشی متفات‌تر است را رقم زدند.
 
مختاری، مسئول گروه جهادی شهید فریدونی  با بیان اینکه خودسازی و خودباوری از اهداف اردو‌های جهادی است، اظهار داشت: گروه جهادی در حال حاضر مشغول به ساخت یک باب خانه محروم در روستای گنبد سه پایه از توابع شهرستان دلگان هستند.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت در اردو‌های جهادی موجب آشنایی با متن مردم و مشکلات و معضلات جامعه می‌شود، افزود: به دلیل اینکه اکثر جهادگران را جوانان تشکیل می‌دهند در این راستا اردو‌های جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است.
 
مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم «فریدونی» با بیان اینکه برگزاری اردو‌های جهادی  مختص به اوقات خاصی در سال نیست و در طول سال انجام می‌شود، گفت: این گروه علاوه بر محرومیت زدایی و اردو‌های جهادی در راستای دستگیری از محرومین هم قدم برداشته است.
ارسال نظرات