خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

نگاه به اروپا و آمریکا غلط است /بیگانگان قابل اعتماد نیستند

امام جمعه کرمانشاه نگاه به خارج را غلط دانست و گفت: بیگانگان نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۸۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، نگاه به پتانسیل‌های داخل را سبب توانمندی بیشتر کشور دانست و اظهار داشت: نگاه به بیگانگان غلط است و آنها نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

 

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد تکیه بر توان داخلی افزود: ایران یک کشور ثروتمند است و سال‌های سال است با اقتدار در مقابل فشارها و هجمه‌های غرب ایستادگی می‌کند و امروز هم برای ادامه این راه با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی باید اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشید.

 

خطیب جمعه کرمانشاه التهابات و نوسانات بازار سکه و ارز را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عدم مدیریت یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور است و در سایه همین عدم مدیریت‌هاست که این آشفتگی‌ها ایجاد می‌شود، این نوسانات به تحریم‌ها ارتباطی نداشته و دولت باید آنرا مدیریت کند.

 

آیت‌الله علما با اشاره به هفته عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: حجاب مختص به اسلام نیست بلکه تمام ملت‌ها براساس موازین خود موضوع حجاب را داشته‌اند.

 

وی در ادامه اشاره‌ای به مناسبت‌های هفته پیش‌رو داشت و با یادآوری سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت بیان داشت: این حضرت مرکز صدور علم و دانش و تربیت علمای بزرگ جهان اسلام و الگوی دختران است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه همچنین سالروز تاسیس شورای نگهبان را متذکر شد و از این نهاد به عنوان یک نهاد اثرگذار و انقلابی و مدافع حقوق مردم یاد کرد.

 

آیت‌الله علما، روز بهزیستی و تامین اجتماعی، هفته مالیات و روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه دیگر مناسبت‌های این هفته را یادآور شد و گفت: این اماکن مذهبی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند

ارسال نظرات
آخرین اخبار