در هفته دوم ليگ برتر فوتسال كشور جدال دو تيم شهروند ساري و آذرخش بندرعباس در سالن سيد رسول حسيني ساري و در حضور بيش از دو هزار هوادار ساروي 4 بر 2 به سود میزبان رقم خورد .
کد خبر: ۹۰۳۵۱۹۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در هفته دوم ليگ برتر فوتسال كشور دو تيم شهروند ساري و آذرخش بندرعباس در سالن سيد رسول حسيني ساري و در حضور بيش از دو هزار هوادار ساروي به مصاف هم رفتند.
اين ديدار كه رونمايي از شهروند ٩٧ در اولين بازي خانگي فصل بود با هيجان و تشويق هواداران ساروي آغاز شد اما اين تيم آذرخش بود كه زودتر از تيم ميزبان توسط بازيكن شماره ٣ امين نصرالله زاده به گل رسيد.
حملات شهروندي ها براي پاسخ گل آذرخش در دقيقه ١١ جواب داد و با شوت سركش كيانوش شيرپور بازيكن تازه ساروي شده شهروند نتيجه ١ بر ١ مساوي شد.
حميد سالاري هم مانند فصل گذشته در هفته هاي ابتدايي پاش به گلزني باز شد تا نتيجه ٢ بر ١ شود.
اما بهترين صحنه نيمه نخست ٣٠٠ گله شدن مرتضي عظيمايي بود كه با به ثمر رساندن گل سوم شهروند به ركورد ٣٠٠ گل زده در تمام ادوار ليگ برتر شد.
آذرخش در ٢ دقيقه مانده به پايان نيمه نخست با گل زاهدي اختلاف را به يك گل رساند تا نتيجه ٣ بر ٢ شود.
نيمه دوم اين ديدار ١٦ دقيقه بدون گل سپري شد تا اينكه در لحظه ٥ خطا شدن تيم آذرخش و اعلام ضربه پنالتي براي ساروي ها،شريف زاده با شوتي سنگين نتيجه را ٤بر ٢ كرد و ديدار هم با همین نتيجه به پايان رسيد تا شهروند ٣ امتياز بازي خانگي را در ساري نگه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها