آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: فرد فرد آنان باید از طریق رسانه‌های عمومی به مردم معرفی شوند، ودستگاه های مسئول، آنان را محاکمه کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۹۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های  نماز جمعه ساری با تاکید بر برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: فرد فرد آنان باید از طریق رسانه‌های عمومی  به مردم معرفی  شوند، ودستگاه های مسئول، آنان را محاکمه کنند.

امام جمعه ساری با ابراز تاسف از وقوع آتش سوزی در مسجد جامع ساری گفت: متاسفانه با این اتفاق تاریخ مازندران در اتش سوخت.
 ایت الله طبرسی با اشاره به بسیج همه جانبه مسئولان و مردم برای بازسازی بنای مسجد جامع ساری، تصریح کرد:  متولیان میراث فرهنگی باید به سرعت با همکاری مسئولان استانی و شهری به دنبال مرمت و بازسازی این بنای تاریخی ساری باشند، و نباید به واسطه بی توجهی‌ها قدیمی ترین بنای تاریخی شمال ایران از وضعیت فعلی نابودتر شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبارزه با استکبار ونماد آن  آمریکا در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است و مردم مومن وانقلابی ایران باوجود تحریم ها و تحمل سختیها دربرابر زورگوییها تسلیم نمی شود

وی  در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به سفر فرستاده ویژه مقام معظم رهبری به کشورهای منطقه و روسیه برای ادامه مذاکرات برای برجام، افزود: ملت و مسئولان ایران چندان مشتاق انعقاد روابط با دولت آمریکا نیستند و بزودی آمریکا و اسرائیل و مستشاران آنان از منطقه بیرون می‌روند.
خطیب جمعه ساری افزود: مواضع رییس جمهور  چه در باره غیرقانونی بودن نظام صهیونیستی و چه در زمینه صدور نفت موجب شادی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام شد.
امام جمعه ساری همچنین با اشاره به موسم حج ابراهیمی، ضمن توصیه به زائران بیت الله الحرام از آنان خواست در این سفر صرفا به معنویات بپردازند و از خرید وسایل و سوغات تا جای ممکن خودداری کنند و از فیوضات این سفر معنوی و الهی بهره کافی و وافی ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها