مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند از طریق شبیخون فرهنگی، عزت و کرامت زنان را خدشه دار کنند، تصریح کرد: نتیجه مسامحه در دین، فروپاشی بنیان خانواده و فرورفتن جامعه در منجلاب فساد است.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۲۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

دشمنان می‌خواهند از طریق شبیخون فرهنگی، عزت و کرامت زنان را خدشه دار کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح در همایش عفاف و حجاب اردبیل اظهار داشت: عفاف و حجاب فقط مختص به هفته حجاب و عفاف نیست بلکه هر روز برای مسلمانان روز عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان می خواهند از طریق شبیخون فرهنگی ، عزت و کرامت زنان را خدشه دار کنند، تصریح کرد: نتیجه مسامحه در دین، فروپاشی بنیان خانواده و فرورفتن جامعه در منجلاب فساد است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد غرب ازدواج را محدودیت آزادی می داند و به جای آن ازدواج سفید را پیشنهاد می دهد که نتیجه آن بی معنی شدن خانواده است.

سیاح با بیان اینکه عفت فقط مختص به زنان نیست و مردان هم باید عفاف داشته باشند، گفت: ۴۹ درصد آمار طلاق از بدحجابی و بی حجابی نشات میگیرد که بسیار ناراحت کننده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ساعتی از ضربه زدن به حجاب و عفاف زنان غافل نیستند، خاطرنشان کرد: امروز مزدوران دشمن، با ایجاد شبهه و تمسخر زنان با حجاب ، حجاب را بازگشت به دوران جاهلیت می دانند درحالی بدون هیچ تردیدی، بی حجابی خود بازگشت به جاهلیت است.

مسئول بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز باید همه زنان و دختران ما در مقابل توطئه‌های دشمن هوشیار باشند تا اجازه سوءاستفاده از احساسات زنان و دختران نداشته باشند.

ارسال نظرات