سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خلخال،
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال گفت: حجاب زنان در گرو خون شهیدان است چرا که حجاب یکی از برکات فرهنگ عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۴۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت روز عفاف و حجاب بانوان پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه حوزه خواهران شهرستان خلخال از محل پارک شهید چمران به طرف امامزاده سید دانیال همایش پیاده روی برگزار نمودند.
 
در پایان این همایش پیاده روی حجت الالسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان؛ این حرکت را در مسیر شعائر اسلامی دانست گفت: حجاب زنان در گرو خون شهیدان است  چرا که حجاب یکی از برکات فرهنگ عاشورا و اهل بیت عصمت و طهارت و دفاع مقدس است.

وی افزود: اسلام از بی حجاب بیزار است، چرا که این‌ها اخلاق را متزلزل می‌کنند و فضیلت اسلام را در بین مردم لگد مال و ضعیف می‌کنند واز همه مهمترارزش خود را در جامعه به حراج گزاشته و خود را با کالا همانند می‌کنند و از بعد دیگر خیانت به امنیت روانی همسرشان تلقی می‌شود و بی حجابی و بد حجابی را یکی از عامل‌های مزاحمت دیگران برای زنان است لذا حجاب مانع از این مزاحمت ها و تشنج ها در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال افزود": خداوند متعال در آیات قرآن کریم خطاب به رسول اکرم(ص) می‌فرمایند: به زنان مؤمن بگو چشم‌ها را در برابر نامحرمان ببندند و آرایش‌ها را آشکار ننمایند و روی سینه هایشان را بپوشانند، ولی متاسفانه دشمن برخلاف این آیات طراحی لباس‌ها با مدل‌ها گوناگون در پی انحراف ماداران و زنان جامعه اسلامی است که تربیت از سوی مادران از همان دوران کودکی است که باید از همان کودکی آغاز نمود.
ارسال نظرات