راهپیمایی عفاف و حجاب با عنوان حافظان حریم خانواده در شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۹۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی عفاف و حجاب با عنوان حافظان حریم خانواده در شهر بن از پارك ملت تا گرداب این شهر به همراه جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بانوان شهرستان بن و گردشگران برگزار شد، شركت كنندگان از برنامه های متنوع این برنامه بهره مند شده و از غرفه های محصولات فرهنگی و حجاب و عفاف بازدید کردند. 

امام جمعه شهر بن در این برنامه با اشاره به اقدامات رضاخان ملعون در كشف حجاب و به شهادت رساندن بانوان محجبه در مسجد گوهرشاد، گفت: دین مبین اسلام به حجاب اهمیت زیادی داده و در آیات و روایات زنان جامعه اسلامی به رعایت حجاب ملزم شده اند تا از این طریق در مصونیت بمانند و گوهر زن از گزند چشمها و دلهای ناپاك به دور بماند تا جامعه اسلامی به سمت اصلاح و در مسیر پیشرفت حركت كند.

حجت الاسلام میرافضلی خاطر نشان كرد: رسانه های كشورهای استكباری به سركردگی آمریكا مدام علیه حجاب و بانوان عفیفه سخن پراكنی می كنند و سعی دارند كه این مطلب را به نسل فعلی القا كنند، كه این یك تكه پارچه ارزشی ندارد و چرا اسلام به یك تكه پارچه گیر داده است و این در حالی است كه اگر این حجاب و به قول غربی ها یك تكه پارچه اهمیتی ندارد؛ چرا رسانه ها و سردمداران غربی این قدر علیه حجاب برنامه ریزی و لجن پراكنی نموده و با بغض تمام می خواهند حجاب را از سر زنان ما بردارند و جامعه را به سمت فساد و انحطاط ببرند.

وی ادامه داد: زنان شهرستان بن به لطف خدا و به مدد خون بیش از 400 شهید شهرستان همه محجبه و عفیف بوده و خوشبختانه در این شهرستان زن بی حجاب نداریم و برای اینكه در آینده نیز زنان این شهرستان همین گونه با حجاب و عفیف باقی بمانند باید حجاب و عفاف را از كودكی شروع نماییم تا حجاب برای كودكانمان ملكه شده و از همین دوران كودكی و نوجوانی به رعایت حجاب عادت نموده و پایبند باشند.

گفتنی است در این برنامه از خواهران بسیجی ورزشکار محجبه؛" نادری" و "جعفری"که دارای مدالهای آسیایی هستند و همچنین از تعدادی از شركت كنندگان در برنامه تجلیل شد.

ارسال نظرات