خبرهای داغ:
به همت تبلیغات سپاه برخوار؛

گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه برخوار برگزار شد

گردهمایی ترویجی، تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه برخوار با موضوع معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تاکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، گردهمایی ترویجی، تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه برخوار با موضوع معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تاکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با سخنرانی حجت الاسلام کاظمی در نمازخانه سپاه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام کاظمی با اشاره به معظلات رسانه ای و آسیب های ماهیتی فضای مجازی گفت: اعتیاد اینترنتی، دنیای اطلاعات هرز و کاهش سواد رسانه ای، تضعیف فکر و اندیشه و تاثیرات منفی فضای مجازی بر زبان از آسیب های ماهیتی فضای مجازی می باشد.

وی افزود: تغییر خلقیات از نشانه ها و بالارفتن هیجان منفی، پر کردن اوقات فراغت و جایگزین شدن با روش های کم هیجان از مراحل اعتیاد به اینترنت می باشد.

این سخنران تصریح کرد: کاهش عملکرد تحصیلی و کاهش کیفیت زندگی و تغییر افکار و اندیشه ها و تغییر لحن صحبت افراد از عوارض اعتیاد به اینترنت می باشد.

 

ارسال نظرات