جانشین فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد:

ثبت نام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان در اردو‌های طرح هجرت ۳/ استعداد یابی مهمترین هدف اردو‌های طرح هجرت ۳ است

جانشین فرمانده سپاه بیجار در آیین افتتاحیه اردو‌های طرح هجرت ۳ از ثبت نام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۰۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین رجب پور در مراسم افتتاحیه این طرح که با حضور جمعی از دانش آموزان در هنرستان فنی و حرفه‌ای شهید مطهری برگزار شد از ثبت نام ۱۲۰ نفر از دانش آموزان در این طرح خبر داد.

وی هدف از برگزاری این طرح را شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و تجربیات و تخصص دانش آموزان، افزایش دلبستگی آن‌ها به فضا‌های آموزشی اعلام کرد و بیان داشت ۳۰ نفر از دانش آموزان ثبت نام کننده در طرح دختر هستند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: این اردو‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت جلب مشارکت نوجوانان و جوانان در ساخت و ساز کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان در طرح هجرت ۳ که جهت غنی سازی اوقات آن‌ها است، کار‌های مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس را در طول ۱۰ روز انجام می‌دهند.

رجب پور تاکید کرد: در طرح هجرت ۳ دانش آموزان مهارت‌های مختلفی را در قالب کار گروهی فرا می‌گیرند و همچنین می‌آموزند که باید برای ساختن جامعه خود تلاش کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: بسیج دانش آموزی با اجرای طرح هجرت ۳ در راستای حرفه آموزی، کمک به مناطق محروم، آشنایی دانش اموزان با کار گروهی و خدمت رسانی نقش موثری در تربیت موثر آنان دارد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار