با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و محرومیت زدایی طرح هجرت 3 در مدرسه رسالت نورمحمدکندی اصلاندوز آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۰۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،پیش از ظهر چهارشنبه با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،مسئول بسیج سازندگی و دانش آموزی،معاونان آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان اردوهای طرح های سازندگی هجرت 3 با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه و آموزش و پرورش این شهر در مدرسه رسالت نورمحمد کندی اصلاندوز آغاز شد.

قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت با اشاره به اهمیت برگزاری این اردو گفت: این طرح سازنده که با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در 8 مدرسه از مدارس منطقه در قالب پروژه مهر97 برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این گونه اردوها موجب تقویت روحیه نشاط و سازندگی در بین دانش آموران می‌شود افزود: در این طرح دانش آموزان به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و محرومیت زدایی دانست.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به برگزاری طرح هجرت در سالیان گذشته، از آمادگی کامل سپاه ناحیه عشایری برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد و گفت: امیدواریم شرکت کنندگان در این اردو ضمن مهارت آموزی و سپری نمودن اوقات فراغت خود با کاری مفید و سازنده جهت شاداب سازی و آماده نمودن فضای مدرسه برای استفاده دانش آموزان تلاش کنند.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز ضمن تقدیر و تشکر از اداره آموزش و پرورش در جهت آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید به بیان اهداف و اهمیت برگزاری اردو های طرح هجرت و جهادی توسط بسیج دانش آموزی اشاره و اظهار امیدواری کرد که در راستای غنی سازی اوقات فراغت و مهارت آموزی دانش آموزان گامهایی موثرتری برداشت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات