خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: دامن زدن استکبار به اختلافات موهوم و خیالی و ایجاد جنگ روانی و بستر ناامن میان دولت و ملت یکی از مشکلات جامعه است که مسئولان باید دقت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۵۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات تالار شهر الوند برگزار شد با اشاره به ارتحال فقیه عالی‌قدر امام جمعه شهر الوند و تسلیت به مردم داغدار شهر الوند اظهار داشت: حجت‌الاسلام دکتر علی طهماسبی درک بسیار دقیقی از شرایط جامعه داشت.
وی افزود: حجت‌الاسلام طهماسبی حاصل مبارک وحدت حوزه و دانشگاه بود ، ایشان دانشمندی فرزانه و اخلاق مدار بود که به معنای واقعی کلمه شاگرد مکتب امام جعفر صادق ع بودند چنانچه در انتقاداتش مروت و انصاف را هرگز فراموش نمی‌کرد.
فرماندار شهرستان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد راهبردهای اصلی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نوع برخورد با این مشکلات مهم بوده و اگر مسئولان در تمامی ارکان حکومت به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند و فرمایشات ایشان را به‌عنوان راهبرد در برنامه‌های مدیریتی مسئولان لحاظ شود بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.
این مسئول در این‌خصوص ادامه داد: دامن زدن استکبار به اختلافات موهوم و خیالی و ایجاد جنگ روانی و بستر ناامن میان دولت و ملت یکی از مشکلات جامعه است که مسئولان باید دقت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
گروسی اضافه کرد: ما بر این باور هستیم در هیچ کجای این جامعه و دربین هیچ قشر یا طبقه خاصی سیاه و سفید وجود ندارد به طوری که اگر گوشه‌ای از بی‌تدبیری‌های ژاپن و کانادا در جمهوری اسلامی ایران اتفاق می‌افتاد دشمنان انقلاب و بدخواهان و کج‌‌سلیقه‌گان داخلی برای نظام مصیبت می‌آفریدند.
وی خاطر نشان کرد: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب وظیفه داریم که در زمین دشمن بازی نکنیم چرا که دشمنان این انقلاب به دنبال ایجاد اختلاف در تمامی ارکان نظام است و دفاع از تیم هسته‌ای در مذاکرات و اعتماد به این تیم رمز موفقیت حکومت اسلامی ایران است.
فرماندار شهرستان البرز با اشاره به وقایع قبل از انقلاب تصریح کرد: در خرداد سال ۴۲ وقتی که افرادی امام راحل را از اهداف انقلابیش مایوس کردند، امام فرمود: سربازان من در گهواره هستند و زمان و تاریخ گواه ادعای راستین امام بودند.
این مسئول با مطرح کردن این سوال که انقلاب‌های زیادی در سراسر جهان ایجاد شده اما با مخالفت کسی مواجه نشده‌اند ولی چرا با انقلاب اسلامی ایران مخالفت می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران ساختاری فرهنگی داشته و فرهنگ نه مرز می‌شناسد و نه محدوده و این موضوع باعث نگرانی استکبار جهانی است.
گروسی در پایان با اشاره به زحمات بی شائبه سرهنگ علیرضا حیدری و قدر دانی از زحمات ایشان افزود: ما به سپاه قول می‌دهیم در راستای حفظ امنیت و ارکان انقلاب اسلامی در کنار سپاه می‌مانیم.
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها