خبرهای داغ:
پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: دشمن هر از چند گاهی تنشی در قالب جنگ اقتصادی و جنگ نرم بوجود می آورد ولیکن ما بیشترین ضربه را از مهره های فتنه و منافقین داخلی خورده ایم.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۶۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شب گذشته یاد و خاطره 2000 شهید استان و 9 شهید پایگاه بسیج شهری حضرت ولیعصر(عج) شهر بشرویه گرامی داشته شد.

مزگی نژاد پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت در این مراسم اظهارداشت: یکی از مهم ترین وصیت های شهدا پیروی از امام عصر و حفظ وحدت در زیر پرچم ولایت فقیه می باشد لذا اکنون وظیفه ما است تا به وصایای شهدا عمل کنیم تا رستگار شویم.

پیشکسوت عرصه جهاد وسپاه ادامه داد: ما در تاریخ نظام جمهوری اسلامی 17هزار شهید ترور داریم که حاصل از نقشه های شوم منافقان و آمریکایی های زمان طاغوت و ابتدای نظام بوده است.

مزگی نژاد بیان داشت: ماهیت امریکا تعییر نکرده و همان کشوری است که در زمان طاغوت و ابتدای نظام سعی در غارت کشور ما داشت لذا امید بستن به برجام و همکاری با امریکا کاری بس اشتباه است.

وی گفت: اقدامات اخیر دشمن در اطراف کشور ما از جمله گروهک های تروریستی و داعشی تنها با هدف فشار آوردن به کشور ایران می باشد.

سخنران ویژه این یادواره ادامه داد: اکنون دشمن هر از چند گاهی تنشی در قالب جنگ اقتصادی و جنگ نرم بوجود می آورد ولیکن ما بیشترین ضربه را از مهره های فتنه و منافقین داخلی خورده ایم.

مزگی نژاد اظهار کرد: خداوند متعال نگهدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و فرزندانی در راه جهاد اکبر و جهاد اصغر تقدیم این نظام شدند که هنوز پس از ۳۰ سال پیکر های مطهرشان وارد کشور می شود.

وی گفت: ۲۸۷۸روز از وعده یک هفته ای صدام بر تصرف تهران گذشت و دشمن مطمئن شد که به سادگی نمی تواند مقابل این نظام بایستد، و پیروزی های مکرر رزمندگان اسلام دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: حال زمان آن رسیده که مسئولان هوشیارانه تر از قبل عمل کنند و افرادی که با طعنه مقابل خانواده شهدا صحبت کرده اند، به میدان آمده و مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستند.

مزگی نژاد گفت: منافقین بدانند که با توهین به رهبری و خانواده شهدا نمیتوانند بر روی مردم تاثیرگذار باشند چرا که ملت هوشیار و بصیر ایران تا پای جان پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

وی تاکید کرد: اگر امروز کسی بخواهد خط قرمز نظام را رد کند با همان مشت های گره کرده ای که شاه را بیرون کرد مواجه شده و آنان را نیز از سمت و میزشان جدا خواهد کرد.

سخنران ویژه این مراسم اظهار کرد: امنیت امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم لذا بایستی دنبال رو راهشان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها