خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بشرویه از برگزاری بیش از 25 برنامه مختلف فرهنگی، مذهبی، ورزشی و... در هفته عفاف و حجاب در شهرستان بشرویه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۷۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

معصومه حیدری مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که از 19 تیرماه آغاز شده و تا 25 تیرماه ادامه دارد افزود: عفاف و حجاب دومقوله مهمی است که رعایت آن در کنارهم بسیار احساس می شود.

وی ادامه داد: باتوجه به فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان امروزه بحث حفظ حجاب و عفاف بسیار ضروری ست.

حیدری تاکید کرد: برای رسیدن به نقطه ای مثبت در زمینه عفاف و حجاب ابتدا بایستی این امر مهم را در بین خانواده ها رواج دهیم چراکه پوشش اسلامی اگر در خانواده مهم شمرده شود قطعا در جامعه نیز به خوبی شاهد آن خواهیم بود.

وی گفت: شعار هفته عفاف و حجاب امسال، پوشش اسلامی و حجاب خانواده ها است که امید است با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در بین بانوان و خانواده در راستای تحقق این شعار گام موثری برداریم.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بشرویه اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه هایی از قبیل کارگاه های آموزشی با عنوان خانواده متعالی، همایش حیا و عفاف ندای فطرت، ایستگاه های پاسخ به سوالات کودکان و نوجوانان، همایش ریحانه عفاف، برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، بازخوانی وصایای شهدا در خصوص عفاف وحجاب و تحکیم خانواه، برگزاری مسابقات پیامکی و کتابخوانی، برگزاری مسابقات والیبال و... در این هفته برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها