خبرهای داغ:

واکنش‌سردارسلامی‌به12خواسته‌آمریکا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: به سخنان وزیر خارجه آمریکا نگاه کنید به 12 خواسته اشاره کرد، همه این 12 خواسته مؤلفه‌های قدرت ما بود.
کد خبر: ۹۰۳۵۳۹۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلامی صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات فرمانده پیشین این استان با ذکر رشادت‌های مردم این منطقه گفت: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی است، سرزمین جوانمردی‌ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.

سردار سلامی افزود: ما در همه بازی‌های جهانی اول دفاع می‌کنیم اما به‌سرعت توپ را در نیمه بعدی بازی به دروازه دشمن می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل‌ سپاه افزود: ما اول دفاع کردیم اما به‌سرعت توانستیم تمرکز دشمن را از کشور دور کنیم و ایران امن شد و مسیر آرمش و پیشرفت و جاودانگی را پیش گرفت.

وی ادامه داد: امروز هیچ سلاحی نیست که در داخل کشور با بهترین کیفیت سیستم‌های جهانی تولید نشود.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرومی‌ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و منتشر و پراکنده شدند.

وی ادامه داد: همه آرمان‌های دشمنان ما فروریخته است، صهیونیست‌ها می‌خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف کنند، اما یک حزب‌الله در آنجا تمام رؤیاهای آن‌ها را فروریخت.

سردار سلامی افزود: به نام اسلام می‌خواستند سوریه را تصرف کنند، اما امروز صهیونیست‌ها در کنار مرزها با گوش نه از بی‌سیم‌ها می‌شنوند، لهجه‌های ایرانی، افغانی، عراقی، لبنانی و پاکستانی یعنی آن نیروی بین‌الملل برای از بین بردن استکبار شکل‌گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن با استفاده از ترویج تفکر تکفیری به داعش جغرافیا داند و اقتصادشان را پویا کرد اما راه به‌جایی نبرد.

وی بابیان اینکه اگر بنیان‌های امنیتی یک جامعه به هم بریزد بازگشت به قبل ناممکن است، خواب‌های دشمنان هرگز تعبیر نخواهد شد چون شما مردم آگاهانه و هوشیارانه در میدان هستید.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ما به‌عنوان سپاه پیش‌مرگ این ملت و شما هستیم، ما خدم هستیم نه حاکم! همه استعداد خود را برای حل مسائل کشور به کار می‌گیریم و این پیام ما است.

وی گفت: پیامبر ما قرآن و حلال حرام ما همه یکی است، ما سرنشینان یک سفینه هستیم، هر چقدر ما را تحت فشار قرار دهند که دست از حمایت مسلمانان برداریم غیرممکن است ما الگوی مبارزه را آموخته‌ایم و روش شکست دشمنانمان را یاد گرفته‌ایم.

سردار سلامی بیان کرد: می‌گویند چرا به کمک مسلمانان فلسطین می‌روید و یا چرا از عزت مردم سوریه دفاع می‌کنید؟ چرا از مردم مظلوم یمن دفاع می‌کنید؟ آیا ما زنده‌ایم برای اینکه فقط خود زندگی کنیم؟ این مرام امیرمؤمنان ما نبوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: ما می‌گویند موشک‌ها را کنار بگذارید تا ما بتوانیم هر وقت خواستیم به شما حمله کنیم، به سخنان وزیر خارجه آمریکا نگاه کنید به 12 خواسته اشاره کرد، همه این 12 خواسته مؤلفه‌های قدرت ما بود.

وی ادامه داد: ازجمله این خواسته‌ها این است، ایران باید توسعه موشک‌هایش را متوقف کند، قدرت سایبری خود را محدود کند، از هسته‌ای به‌کلی چشم بپوشد! و امروز به‌رغم اینکه بسیار قدرتمندیم دشمن می‌خواهد القا کند که ضعیفیم اگر ما ضعیفیم این مؤلفه‌های قدرت که اعلام کردید چیست؟ اگر ما ضعیفیم چطور چندین سال در مقابل تحریم‌ها دوام آوردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار