خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: دشمن به خیال باطل خود امسال را سال آخر انقلاب می داند و می طلبد هوشیاری مردم و مسئولان را داشته باشیم تا در آستانه چهل سالگی انقلاب با مدیریت های ضعیف و حرکات ناآگاهانه فضا را برای دشمن آماده نکنیم.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۱۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برگزاری کنگره 2 هزار سردار و امیر شهید خراسان جنوبی اقدامی بزرگ و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: شهرستان بشرویه نیز با 154 شهید، در برگزاری هرچه بهتر کنگره 2 هزار شهید استان که بزرگترین رخداد فرهنگی استان است آمادگی همکاری دارد.

وی افزود: برکت خون شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران کنونی دارای امنیت و عزت هستیم و درحال حاضر در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم.

سرگرد خبازی ادامه داد: چهل ساله شدن انقلاب ما موضوعی است که دشمن را به وحشت انداخته و به دنبال کشف راز ماندگاری انقلاب ما می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: تنها به برکت خون شهدا بوده که ما با وجود تمام دشمنی ها و فشارهای آنان امروز توانسته ایم قدرتمندتر از همیشه در مقابل جبهه استکبار بایستیم.

وی بیان داشت: دشمن به خیال باطل خود امسال را سال آخر انقلاب می داند و طراحی های دقیق و پیچیده ای را برای امسال در نظر دارند که می طلبد هوشیاری مردم و مسئولان را داشته باشیم تا در آستانه چهل سالگی انقلاب با مدیریت های ضعیف و حرکات ناآگاهانه فضا را برای دشمن آماده نکنیم.

سرگرد خبازی اظهار کرد: مطالبه گری حق مردم است و مسئولان نیز بایستی هرچه بیشتر در راستای حل مشکلات مردم بکوشند تا ضعف در مدیریت و عدم هوشیاری در بعضی موارد برخی فضاها را در اختیار دشمن قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: امسال برخی تجمعات و حرکات بجای برخی کسبه در سطح کشور باعث شده تا بعضی از منافقین و عناصر خودفروخته داخلی نفوذ پیدا کرده تا از آن به عنوان یک فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده میکنند که این هوشیاری مسئولان و مردم را می طلبد.

وی با اشاره به بزرگترین رخداد فرهنگی در استان، کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی که برای اولین بار در استان به این وسعت با تعداد 7 اجلاسیه در مهرماه برگزار خواهد شد افزود: برنامه های مختلفی برای این کنگره پیش بینی شده که از جمله آن هفت اجلاسیه، برادران اهل سنت، اجلاسیه دانش آموزی و فرهنگیان، بانوان ، ایثار گران، نیروهای مسلح و... برگزار خواهد شد.

سرگرد خبازی اظهار کرد: در هر اجلاسیه تعدادی از مردم ولایی شهرستان بشرویه را اعزام خواهیم کرد که علاقه مندان به حوزه های مقاومت بسیج شهرستان مراجعه و ثبت نام خواهند کرد.

وی افزود: در سطح شهرستان نیز ستاد اجرایی شهرستان بشرویه در کنگره ملی 2 هزار شهید استان را تشکیل داده ایم که برنامه های بسیار خوبی را پیش بینی کرده که قبل از کنگره استانی نیز ما این برنامه ها را اجرایی خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه ادامه داد: چندین برنامه مختلف فرهنگی را قبل از کنگره ملی 2 هزار شهید استان ، از قبیل یادواره شهدای شهر بشرویه، نمایشگاه بزرگ شهدا و دفاع مقدس در محل مصلای شهدای گمنام شهرستان، چاپ کتاب در موضوع شهدا و چاپ کتب جیبی و... را خواهیم داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها