خبرهای داغ:
یادگار امام راحل با اشاره به جایگاه مساجد در ابتدای انقلاب گفت: امروز هم مهمترین پشتوانه انقلاب، مساجد و بچه‌های مسجدی هستند و تا زمانی که از مسجد محوری فاصله نگیریم این انقلاب مستحکم خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۲۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
مهمترین پشتوانه انقلاب مساجد است/ «چله سرو» حرکتی مطلوب برای درک جایگاه مساجد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی در آیین رونمایی از پوستر فراخوان ۴۰ مسجد شاخص کشور که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد اظهار کرد: امید است بتوانیم در جمهوری اسلامی ایران همواره منشا خیر بوده و بیش از پیش از جایگاه مساجد استفاده کنیم.
وی بیان کرد: کانون اصلی انقلاب اسلامی ایران در مساجد شکل گرفت، اما امروزه کمی با آن مسائل فاصله گرفته ایم و نباید به هیچ عنوان جایگاه مساجد کمرنگ شوند.
حجت الاسلام والمسلمین خمینی تاکید کرد: وظیفه همگان است تا با مساجد انس گرفته و از سوی دیگر سعی کنند تا نسل‌های بعد خود را نیز با مساجد و جایگاه آن آشنا کرده تا جوانان و نوجوانان مسجدی تربیت شوند.
یادگار امام راحل با اشاره به برگزاری جشنواره چله سرو گفت: امید است که این مجموعه جلسات بتواند حرکتی مناسب و شروعی دوباره باشد تا مردم و مسئولان به جایگاه عظیم مسجد توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: همانطور که در ابتدای انقلاب اسلامی ایران، مساجد کانون هویت انقلابی بودند، امروز نیز مساجد باید کانون انقلابی گری باشند که به فضل خداوند و برکت انقلاب اسلامی ایران، این اتفاق رقم خورده، اما تا آرمان‌های اصلی فاصله داریم.
حجت الاسلام والمسلمین خمینی تاکید کرد: امروز هم مهمترین پشتوانه انقلاب، مساجد و بچه‌های مسجدی هستند و تا زمانی که از مسجد محوری فاصله نگیریم این انقلاب مستحکم خواهد ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها