خبرهای داغ:
سردار علی اکبر جاویدان امروز و درحاشیه برگزاری نخستین یادواره 20 شهید راه مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس که با حضور سید نجیب حسینی معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: با انجام کارهای روزمره نمی توان مواد مخدر را ریشه کن کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۴۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار علی اکبر جاویدان امروز و در حاشیه برگزاری نخستین یادواره 20 شهید راه مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس که با حضور سید نجیب حسینی معاون اداری مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: با انجام کارهای روزمره نمی توان مواد مخدر را ریشه کن کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با عرضه و مصرف مواد مخدر مبارزه می کند اما برای موثر بودن این اقدامات باید فعالیت های پیشگیرانه جدی نیز انجام شود که در این حوزه انتظامی نیز آمادگی همکاری دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان اضافه کرد: برخورد با عناصر اصلی و باندهای توزیع کننده مواد مخدر، خرده فروشان و جمع آوری معتادان از رویکردهای انتظامی است و در استان گلستان امسال سه باند اصلی مواد مخدر با تلاش پلیس متلاشی شده است.

جاویدان تصریح کرد: نیروی انتظامی گلستان در سالجاری مقدار 10 تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کرده و تاکنون 83 شهید اعم از انتظامی و مرزبانی استان در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شده اند.

درحاشیه این مراسم که با حضور جمع زیادی از مسئولان و خانواده مظعم شاهد این شهرستان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدرتوسط مسئولین ، فرماندهان انتظامی و مرزبانی گلستان، از کتاب زندگینامه شهدای مبارزه با مواد مخدرشهرستان گنبد کاووس اثر جانباز سید علی کریمیان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها