در مراسمی به مناسبت هفته عفاف وحجاب نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران بهاباد درمحل سالن حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۵۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، "سعیده خواجه‌ای بهابادی" فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران بهاباد در حاشیه این مراسم با تبریک هفته عفاف وحجاب درخصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب شامل ده غرفه و به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان دایر است.
فرمانده حوزه مقاومت کوثر خواهران بهاباد با بیان اینکه حفظ حجاب درجامعه از مهمترین وظایف هر فردی است گفت:حجاب و عفاف ضامن امنیت و آرامش هر فردی است.
وی با بیان اینکه عفاف و حجاب مایه شخصیت روح و روان و تحقق شادی و نشاط در حوزه خانواده و اجتماع می‌شود افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان فرصت خوبی است تا بانوان و خانواده‌ها از این نمایشگاه‌ها نهایت استفاده را ببرند.
خواجه‌ای با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: غرقه‌های این نمایشگاه با فروش کالای ایرانی این غرفه‌ها شامل؛ صنایع دستی بانوان، کلاس‌های مشاوره، برگزاری نمایش‌های دینی معنوی، فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار، فروش چادر ملی با تخفیف و غرفه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظرات