ابراهیم رزاقی گفت: مدیریت جهادی الگوی مطلوب مدیریتی برای نظام اسلامی است الگویی که توان لازم تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد واجد تواناییها است که از هر نظام مدیریتی کارآمد اسلامی انتظار می رود.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۴۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

 ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت جهادی را می توان عمل، پیامد یا حالتی دانست که برای تعالی انسان ها پدید می آید و به معنی رشد، متحول کردن، استفاده کردن از فرصت ها و برای بالا بردن امور انسانی است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی الگوی مطلوب مدیریتی برای نظام اسلامی است افزود: الگویی که توان لازم تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد واجد تواناییها و ارزش هایی است که از هر نظام مدیریتی کارآمد اسلامی انتظار می رود.

این اقتصاددان در خاتمه افزود: اجرا و نهادینه سازی فرهنگ و مدیریت جهادی به عنوان بهترین الگوی مدیریتی اجرایی شود این در حالی است که احیای شیوه مدیریتی جهادی باید مورد اهتمام جدی تصمیم گیرندگان، برنامه ریزان و مدیران ارشد کشورمان قرار بگیرد. لذا هرجا  تحولی بنیادین و دستاورد قابل توجهی در کشور به دست می آید در فرهنگ و مدیریت جهادی و انقلابی ریشه دارد.

ارسال نظرات