مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک:

تبدیل تهدید به فرصت هنر و ماهیت انقلاب اسلامی است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک گفت: ماهیت انقلاب اسلامی صرفا «دفع کننده تهدیدات» نیست بلکه تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۴۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ قاسم فراهانی مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان شهرستان اراک به تشریح تهدیدها و فرصت‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: معمولا پس از وقوع هر انقلاب «تهدیدها» و «فرصت‌ها» در مقابل اصول، ارکان و عاملان آن صف‌آرایی کرده و سعی در انحراف آن از مسیر اصلی دارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران؛ بزرگترین انقلاب ها در تمامی ادوار تاریخی است که منجر به شکل‌گیری حکومتی اسلامی و در واقع بیداری اسلامی در جهان شد.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی 8 ساله به ملت ایران و با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد هستیم بر وزن فرصت‌های موجود در اطراف ایران افزوده می‌شود به طوری که امروزه به دنبال پایداری موفق انقلاب اسلامی ایران جریان‌ها و جنبش‌های اسلام‌گرایانه در سرتاسر خاورمیانه روح تازه‌ای یافته‌اند.

فراهانی در ادامه گفت: بدیهی است انقلابی که چنین اثرات گسترده، بنیانی و ماندگار در پی داشته است، حساسیت‎هایی را هم متوجه خود سازد؛ عده‎ای در صدد هستند تا بتوانند پاسدار و تعمیق دهنده انقلاب و ارزش‌های آن باشند و عده‎ای هم به دنبال یافتن راه‎های نفوذ در این انقلاب هستند تا با ایجاد انحراف در آن از تأثیراتش در امان بمانند یا زمینه‎های تضعیف و سقوط آن را فراهم سازند.

وی افزود: تفرقه، دو دستگی و نفوذ عناصر بیگانه و فرصت‎طلب از جمله تهدیدهای انقلاب است غیر از سیاست ایجاد تفرقه از سوی استکبار که به عنوان یک آسیب سیاسی بسیار مهم تلقی می‎شود برخی دیگر از آسیب‎های سیاسی و اجتماعی که انقلاب ما را مورد تهدید قرار می‎دهند شامل تضعیف ولایت فقیه،ترویج جدایی دین از سیاست، اختلاف بین مسئولین، عدول از اصل نه شرقی و نه غربی، نفی صدور انقلاب اسلامی، تضعیف ارگان‎ها و نهادهای قانونی کشور، روی کار آمدن عناصر فرصت‎طلب و مخالف انقلاب و... می‌شود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه اراک با تاکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی صرفا «دفع کننده تهدیدات» نیست بلکه تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پس از استقرار و طی حیات 40 ساله خود، به رغم محدودیت‎ها، تحریم‎ها، فشارهای خارجی و سیاست مشغول‎سازی ایران از طریق انواع توطئه‎ها، توانست محکم و استوار برجای بماند و خدمات ارزشمندی به ملت ایران ارائه دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار