فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان باید به مسائلی همچون معیشت مردم و فرهنگ و تقریب مذاهب در این استان توجه بیشتری کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۷۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سابق سپاه سلمان  گفت:خدمت در سپاه سربازی است، که بر اصول سپاه استوار است.

وی انقلابی، مکتب و مردمی بودن را سه مولفه مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انجام خدمات ما در استان با دید رسالت محوری و پیروی محض از ولایت فقیه بوده است.

سردار معروفی بیان کرد: مسئولان باید با روحیه جهادی و رویکرد انقلابی  و خدمت به مردم کار کنند و همیشه خود را خدمت گذار مردم بدانند.

فرمانده سابق سپاه استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که شاکله اصلی خدمت در سپاه کار فرهنگی است بیان کرد: 3 سال در استانی خدمت کردم که بهترین دوستان  و همرزمان من در این استان بودند؛ عده ای شهید شدند و عده ای دیگر جانباز و ایثار گر، مردم این استان در راستای حفط انقلاب و دستاورد‌های انقلاب گام برداشتند و به مقام شهادت و جانبازی نائل آمدند.

این مسئول ادامه داد:  مردمان فارس و بلوچ استان افرادی مومن و متعهد و انقلابی هستند، افرادی که  در سخت ترین شرایط پیرو انقلاب بودن و هیچ وقت دست از آرمان‌های انقلاب بر نداشتند.

وی با اشاه به این مطلب که مردمان سیستان و بلوچستان، ولی نعمتان انقلاب هستند و شایسته بهترین خدمات هستند اظهار داشت:  با همت و همدلی مسئولان و اعضای شورای تامین فرمانده هان و مدیران علما شیعه و سنی سران و طوایف و تمام نیرو‌های انقلابی و بسیجی همکاری و همدلی خوبی داشتند تا در این استان اقدامات خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: با محوریت قرار گاه قدس برنامه‌های ارزنده‌ای انجام شده است که یکی از موضوعات مهمی که مردم و مسئولان باید در نظر داشته باشند موضوع امنیت است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مشارکت خود مردم در استان سیستان و بلوچستان بوجود آورده است.

معروفی مقوله فرهنگ در جامعه را مهم و با اهمیت برشمرد و افزود: مسئولان باید به دو نکته معیشت و فرهنگ در استان سیستان و بلوچستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انشقاق قومی و مذهبی در منطقه یکی از رویکرد‌های دشمن است و به همین دلیل در جهت تقریب مذاهب نیز باید تلاش کرد و تقریب را در همه حوزه‌ها تقویت کنیم.

فرمانده جدید سپاه نینوا استان گلستان گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان کاری انقلابی بود که برای گرامیداشت شهدای استان انجام  که  به واسطه آن فرهنگ شهادت در وجود مردم نهادینه شد.

گفتنی است ظهر امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زحمات سردار «حسین معروفی» فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقدیر و سردار «امان الله گشتاسبی» به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان معرفی شد.

شایان ذکر است چندی پیش سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به عنوان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان معرفی شده بود.
ارسال نظرات