خبرهای داغ:
همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه بومی و محلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان «لبخند خدا» به همت حوزه بسیج خواهران فاطمیه ناحیه امام رضا (ع) در مرکز آموزشی فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۸۵
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه بومی و محلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان «لبخند خدا» به همت حوزه بسیج خواهران فاطمیه ناحیه امام رضا (ع) در مرکز آموزشی فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

این مراسم همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و با حضور 250 نفر از دختران در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

اعظم طراوتی فرمانده حوزه فاطمیه با اشاره به آسیب های اجتماعی و ضرورت پیشگیری از آن افزود: برنامه های بومی و محلی با هدف آموزش و ارتقای سطح دانش دختران در حوزه های مختلف اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دختران امروز نقش مادران فردای جامعه را برعهده خواهند داشت اظهار کرد: انتقال مباحث اعتقادی وآموزش احکام شرعی دختران و آموزش مهارت های زندگی از مهترین برنامه هایی است که در بستر برنامه های بومی ومحلی با استفاده از ظرافت های هنری و همچنین آموزش های مستقیم وغیر مستقیم به آن پرداخته می شود.

طراوتی، فضای مجازی را مهمترین تهدید بر نسل دختران جامعه دانست و تاکید کرد: به منظور آگاهی و ارتقای سطح سواد رسانه ایی، دختران با آسیب ها ی امنیت در فضای مجازی و شیوه صحیح استفاده از آن توسط کارشناسان این حوزه آشنا شدند.

در پایان مراسم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به رسم یادبود با تقدیم هدیه از شرکت کنندگان تجلیل بعمل آمد.

خاطرنشان می شود در حاشیه این مراسم نمایشگاه عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی، تولیدات دستی و غرفه کتاب نیز دایر بود

ارسال نظرات
پر بیننده ها