خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه در آیین معارفه مسئول جدید خدمات کارکنان سپاه عاشورا، با اشاره به نقش آفرینی سپاه در برهه های مختلف انقلاب، گفت: سپاه امروز در مقابله با تحریم ها باید همچون دوران دفاع مقدس نقش ایفا کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۹۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: از آغاز انقلاب که استکبار با ترفندهای مختلف تجزیه طلبی، ترور، کودتا، جنگ تحمیلی به مقابله با نظام و انقلاب برخاست، سپاه ایستاد و کارنامه درخشانی از خود نشان داد.

وی با بیان اینکه سپاه با تفکری که برگرفته از قرآن و راه امام راحل است، مسبر حرکت خود را با توجه به ارزش ها و فرهنگ ایثار انتخاب کرده، اظهارداشت: همین نکته مهم از سپاه نهادی موفق ساخته که اکنون با این ویژگی ها رسالت بزرگی برعهده دارد.

گلمحمدزاده اضافه کرد: سپاه با تکیه بر همین ارزش ها توانست با حضور خود در عرصه ها و میدان های مختلف توطئه دشمنان را خنثی کند که مهم ترین آن معنویت این نهاد ارزشی بود که در دوران جنگ تحمیلی در کنار آموزش و تجهیزات از آن نیرویی مقتدر ساخت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود با اشاره اجمالی به مرکز خدمات کارکنان سپاه، بیان کرد: پس از شکل گیری سپاه مراکزی در آن تشکیل شد برای ارائه خدمات به کارکنان آن تا بتواند با ارتقای روحیه و ایجاد انگیزه رضایت مندی آن ها را فراهم کند چراکه داشتن روحیه و انگیزه مهم است و موجب توانمندی بیشتر کارکنان در ماموریت های محوله خواهد بود.

در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های غفار دشتبانی؛ مسئول سابق خدمات کارکنان سپاه عاشورا، یوسف محمدی به عنوان سرپرست این قسمت معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها