کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان، اسلام را به عنوان دین شادی بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۰۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) دراین مراسم، به وضعیت کنونی جامعه و فشار فرهنگی دشمنان اشاره کرد.

وی افزود: فرهنگ اصیل و پاک اهل بیت (علیهم السلام) باید به صورت کامل و قابل فهم در متن جامعه منتشر و بازگو شود تا بر قشر جوانان تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام کریم پور،  اسلام را به عنوان دین شادی بیان کرد و اظهار داشت: اسلام شادی را از دو زاویه پایدار و غیر پایدار بودن مورد بررسی قرار می‌دهد و مردم را به سمت و سوی شادی پایدار سوق می‌دهد و میلاد ائمه اطهار را یکی از فرصت های شاد بودن است.

وی، زمان‌های مبارک و متبرک را یکی از سرمایه‌های اجتماعی و معنوی هر جامعه‌ای برشمرد و گفت: از آن جا که این روزها با حافظه و سابقه تاریخی همراه هستند یک سرمایه، ذخیره و منبع اجتماعی به شمار می‌آیند و هدایت گر زندگی بشریت و در تعمیق و تثبیت باورهای دینی مردم اثرگذار خواهد بود.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، با اشاره به سیره زندگی حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بعنوان کریم اهلبیت علیهم السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بعنوان کریمه اهل بیت، معجزات بی شمار حضرت امام رضا علیه السلام بعد از شهادت این امام هُمام را یادآور شد و  بر افزایش معرفت به ساحت مقدس معصومین و خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تأکید کرد.

 

ارسال نظرات