سید ساجد یعقوبی
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان باید بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند شیعه و اسلام را شکست دهد و با هر تلنگری از هم نمی‌شکند و حجاج بی‌شک در تحقق این هدف نقشی برجسته و شاخص ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۲۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

دشمنان بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند شیعه و اسلام را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در همایش متمرکز زائرین حج تمتع استان اردبیل اظهار داشت: حج یک فرصت بسیار ارزشمند و مناسب برای گردهم آمدن عبادی و سیاسی برای مسلمانان است که اگر این فرصت به نحو احسن استفاده شود بی‌شک دستاوردهای بسیار مناسبی به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: استفاده از این فرصت به منظور حفظ منافع اسلام یک اقدام ارزشمند است که باید به شکل احسن برای تحقق این مهم تلاش شود و در راستای معرفی شیعه آن طور که باید اقدام شود که این موضوع یک اصل اساسی و لازم است.

وی با اشاره به این که حج فرصتی برای خودسازی است افزود: حجاج باید در یادگیری احکام حج اهتمام بورزند و از این فرصت برای خودسازی به نحو احسن استفاده کنند و با رفتاری شایسته و شیعه‌وار و در شان ملت ایران ظاهر شوند که این خواسته ما از حجاج است.

عاملی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که هیچ قدرتی نمی‌تواند شیعه و اسلام را شکست دهد و با هر تلنگری از هم نمی‌شکند و حجاج بی‌شک در تحقق این هدف نقشی برجسته و شاخص ایفا می‌کنند که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

حجت‌الاسلام بیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل نیز در این همایش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال در قالب 6 کاروان 860 نفر عازم سرزمین وحی خواهند شد که 18 و 19 مرداد ماه امسال روزهای اعزام حجاج در نظر گرفته و 18 و 19 شهریور ماه نیز حجاج به استان بازمی‌گردند.

ارسال نظرات