پیامی از سرزمین‌های دفاع مقدس در جنگ روانی امروز علیه ملت ایران می‌آید؛ پیامی از بوارین برای امروزی‌ها که خواندنش خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۳۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، باز سالروز شهادت امام صادق (ع)، رئیس مذهب شیعه شد و بار دیگر سربازان او بازگشتند تا پیام‌آوران دینش باشند.
شهرستان شاهرود این روز‌ها خود را برای بازگشت مردی که بعد از ۳۴ سال آمده و پیغامی آورده، آماده کرده است.
شهید «محمدعلی عامریون» بعد از ۳۴ سال درست زمانی که ما دنبال آب و نان هستیم و درگیر دنیا شده‌ایم، برای ما از رفقای شهیدش پیامی آورده؛ از مردان مردی که در گردان کربلای شاهرود در عملیات والفجر ۸، چون سالار شهیدان، خود را فدا کردند تا این مرزوبوم بماند؛ تا اسلام و انقلاب اسلامی و مکتب حسینی پابرجا بماند.
حال او آمده است و برای ما خبری آورده؛ درست زمانی که در جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن گرفتار آمده‌ایم و دنبال راه چاره می‌گردیم.
او آمده راه را نشان دهد و مسیر را به ما یادآوری کند تا جاده را گم نکنیم؛ چراکه دشمن در طول این ۴۰ سال همواره تلاش کرده ما مسیر را گم کنیم.
شهدا زندگان همیشه تاریخ هستند تا ما را راهنمایی کنند و نگذارند از مسیر منحرف شویم؛ چراکه شهدا شمع محفل بشریتند و تا آن‌ها نور و روشنایی دارند، ما آگاه و بصیر هستیم.
دشمنان در جنگ نرم و در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره تلاش دارند ما را از مسیر شهدا که همان مکتب سرخ حسینی و سبز علوی، فاطمی و مهدوی است، جدا کنند و در بعد از دوران دفاع مقدس در این مسیر حرکت کرده‌اند و توانسته‌اند کار‌هایی نیز انجام دهند؛ اما غافل‌اند که این‌ها ظاهر کار است و در باطن خبر‌هایی است که آن‌ها در معادلاتش تأثیری ندارند.
شهید عامریون در روز ملی حجاب و عفاف می‌آید تا بگوید اگر می‌خواهید بمانید، باید اعتقادات خود را حفظ کنید و به حبل‌الله چنگ بزنید و توکل در راه خدا را فراموش نکنید که «فَاستَقِم کَما أُمِرتَ» و «اِنَّ مَعِیَ رَبّی».
پیامی از بوارین
امروز در جنگ، در تحریم و در شعب ابی‌طالب هستیم؛ در دوران دفاع مقدس بدتر آن را شاهد بودیم، اما ایستادیم و از دشمن نترسیدیم و با دستان خالی او را زمین‌گیر کردیم؛ چراکه متحد و منسجم و یکدل بودیم و فقط خدا را شاهد می‌دانستیم و هر کاری می‌کردیم برای خدا بود و اعتقاد داشتیم ما هیچ کاره‌ایم و خدا هدایت‌کننده همه کارهاست.
شهید عامریون و دیگر شهدایی که باز فضای کشور ما را معطر کرده‌اند، تلنگری هستند که ما به خود بیاییم و فراموش نکنیم که چه سختی‌ها برای حفظ انقلاب کشیده‌ایم و باید پای کار بایستیم و ناامید نشویم که اگر بر خدا توکل کنیم، خدا ما را کفایت می‌کند و پیروزی نهایی از آن امت اسلام و حزب‌الله است که غالب و حزب‌الشیطان مغلوب است.
امروز باید آگاه باشیم که دشمن از درون، چون موریانه‌ای پایه‌های اعتقادات مردم و مسؤولان را در حال تخریب کردن است و راه آن حرکت در مسیر شهدا و پیروی از سیره و زندگی آن‌هاست؛ چراکه آن‌ها به سالار شهیدان اقتدا کردند و پیروز شدن و ما نیز باید با الگو گرفت از این مسیر متعالی برابر دشمنان محکم و استوار بایستیم.
امروز باید پیام شهدا را به‌درستی به سرانجام برسانیم و بدانیم که شهدا ما را تنها نخواهند گذاشت و این رمزی است بین این نظام و ملت با خداوند که پیامبرانی را می‌فرستد که شاهد باشند و شهید برای نجات این ملت...

نگارش از: علی عامری
ارسال نظرات
پر بیننده ها