سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در گفتگو با «بسیج»،
فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می‌تواند توطئه‌های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۴۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
جوانه‌های صالحین شاهکار نظام تربیتی بسیج است
سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل اظهار داشت: سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار در امر تعلیم و تربیت و برگزاری کلاس‌های جوانه‌های صالحین برای نوجوانان و برنامه‌های صالحین برای سنین بزرگتر بین نهاد‌های  پیش قدم بوده و استقبال از این طرح در بین نوجوانان، خانواده ها و مربیان بسیار چشم گیر و گسترده است.

وی با بیان اینکه جوانه‌های صالحین شاهکار نظام تربیتی بسیج است، تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می‌تواند توطئه‌های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.

اختری با اشاره به اینکه سناریو پردازان و پیشگامان جنگ نرم با تمام توان علیه ایران عملیات روانی انجام می‌دهند، اظهار داشت: سپاه امروز در مقابل تمام تهدیدات و جنگ نرم و روانی دشمنان ایستاده است.

وی گفت: طرح اوقات فراقت جوانه‌های صالحین در عرصه‌های تربیتی در پایگاه های بسیج نقش آفرین بوده و در عرصه تربیت اسلامی اثرگذار می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار افزود: در شهرستان بیله سوار ۱۱ پایگاه مقاومت بسیج  در ۴ کلاس اقدام به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین کرده است که در آموزش رو خوانی و روانخوانی قرآن کریم، موضوعات اعتقادی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای، رشته‌های هنری، ورزشی و برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی و سبک زندگی فعالیت دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار