در مشهد؛

هفتمین دوره مسابقات بومی محلی بسیج خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود

هفتمین دوره مسابقات بومی محلی بسیج خواهران سراسر کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
سرگرد پاسدار عباس مشمول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از برگزاری هفتمین دوره مسابقات بومی محلی بسیج خواهران سراسر کشور (یادواره شهیده زینب کمایی) به میزبانی تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) خبر داد.

وی، تحقق تدابیر و منویات مقام معظم رهبری، عمومی و کاربردی کردن ورزش بومی محلی در حفظ و بقای خرده فرهنگ‌های هر منطقه جغرافیایی کشور، تقویت ریشه‌های فرهنگی و تمدنی متناسب با جامعه و ترویج زندگی جمعی و همچنین ایجاد سرگرمی‌های مفرح و سالم در میان بانوان و دختران بسیجی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) در ادامه بیان داشت: این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ تیرماه با حضور ۳۵۰ شرکت کننده از ۲۳ استان در رشته‌های هفت سنگ، دال پلان، سه‌گانه و طناب‌کشی در مشهد برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم افتتاحیه در تاریخ ۲۵ تیرماه ساعت ۱۸ در محل دشت بهشت شاندیز اشاره کرد و گفت: سخنرانان مراسم میرجلیلی؛ مسئول ورزش سازمان بسیج مستضعفین، سردار مجتبی غفورپور؛ جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) و حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد؛ معاون فرهنگی آستان قدس رضوی خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار