خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خود آگاهی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۸۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار حسن حسن زاده در دوره ای به نام" شهید حسن شاطری" در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان سمنان در مشهد مقدس به تبیین  جایگاه سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: خانواده های پاسداران یکی از مؤثرترین مؤلفه های پیشبرد اهداف سپاه هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر جایگاه خود و لباس مقدس پاسداری را بدانیم، گفت: یک خانواده پاسدار انقلابی می تواند مظهر اقتدار انقلاب باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه پاسداران پرداخت و افزود: ایشان سپس، کلمه «پاسدار» و «پاسداری از انقلاب» را نماد اراده و حضور و هویت انقلابی دانستند و تأکید کردند هنگامی که می گوییم پاسداری از انقلاب یعنی اراده انقلابی همچنان مستحکم وجود دارد و انقلاب نیز همچنان با قدرت و قوت زنده و حاضر است زیرا اگر انقلاب زنده نباشد، پاسداری از آن معنایی نخواهد داشت.
سردار حسن زاده بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ابعاد مفهوم «پاسداری از انقلاب» را مورد تهدید بودن انقلاب، برشمردند و فرمودند اگر تهدیدی وجود نداشت، پاسداری از انقلاب لزومی نداشت، پس با توجه به وجود تهدیدات، باید آنها را شناخت.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه به شتباهی در یک برداشت اشاره کرد و گفت: برخی به اشتباه فکر می کنند وقتی می گوییم خانواده مؤمن و متدین یعنی منظور خانواده ای است که هیچ گونه شادی و نشاطی ندارد؛ در حالی که باید مؤمنین با نشاط ترین خانواده ها باشند که هستند.

سردار حسن زاده به همراهی، همرزمی و همسنگری خانواده های پاسداران اشاره و تأکید کرد و گفت: این همراهی وجود دارد و باید روز به روز بیشتر شود.

وی گفت: یک خانواده الگو مؤمن، متدین و انقلابی است و حاضر در همه میادین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم گفت: باید با شکوه ترین جشن انقلاب را شاهد خواهیم بود که بدون شک مایه یأس بیش از پیش استکبار جهانی خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها