خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: در راستای کمک به ترویج امر پسندیده ازدواج در میان محرومین استان، به مناسبت دهه کرامت 170 جهیزیه کامل عروس با همکاری سایر نهادهای خدمت رسان در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
170 جهیزیه کامل عروس میان نیازمندان توزیع می شود
سرهنگ علی دستوری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، بیان کرد: این جهیزیه‌ها با دارا بودن کالا‌های اساسی زندگی، کمک بزرگی است به زوج‌های جوانی که قادر به تامین لوازم اولیه برای آغاز زندگی مشترک خود نیستند.
وی ادامه داد: مردم و خیران استان نیز می‌توانند با کمک‌های مادی خود در این کار خداپسندانه سهیم شوند و موجب پایداری و توسعه آن درسال‌های آینده شوند.
دستوری گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این طرح، کمک‌های مردمی تنها در راستای تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند، ساماندهی می‌شود و ما امیدوار به مشارکت گسترده مردم در آن برای بالا بردن تعداد جهیزیه‌های اهدایی هستیم.
از یکم ذی القعده، بیست و چهارم تیرماه جاری، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده، سوم مردادماه، سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی قم همچنین با اشاره به جایگاه مهم سازندگی و آبادانی در اندیشه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، گفت: بسیج سازندگی استان قم می‌کوشد تا شرایط لازم برای حضور موثر مردم در عرصه‌های اقتصادی و سازندگی را فراهم کند و در این زمینه بهره گیری از شور و نشاط جوانان بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: راهبرد اصلی بسیج سازندگی انجام اقدام‌های کوتاه مدت و زودبازده، فراگیر و عام المنفعه و همچنین انجام کار‌های ساده و دور از پیچیدگی است تا همه قشر‌های مردم بتوانند در آن مشارکت کنند.
وی ادامه داد: امروز جنگ اصلی دشمنان درعرصه اقتصادی رقم می‌خورد و برای عبور ازاین توطئه باید زمینه مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی فراهم شود.
بیش از سه هزار جهادگر بسیجی در قالب ۷۵ گروه جهادی به صورت داوطلبانه در فعالیت‌های بسیج سازندگی استان، حضور دارند.
بسیج سازندگی استان قم دارای ۳۳ گروه جهادی از میان طلبه‌های حوزه‌های علمیه، ۲۲ گروه جهادی از میان دانشجویان دانشگاه‌های استان و ۲۰ گروه جهادی از بین داوطلبان حوزه‌های مساجد و محلات قم است.
بسیج سازندگی با هدف محرومیت زدایی و انجام طرح‌های عام المنفعه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ به فرمان رهبر معظم انقلاب، تشکیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها