خبرهای داغ:
مسوول قرارگاه عمار:

بیشتر هجمه های امروز دشمن به سوی مادران این سرزمین است

حجت الاسلام طائب گفت: مستکبرین متوجه شدند که اگر بخواهند مردم ایران را از این مسیر استقامت دور کنند، نباید مادرانی برای تربیت فرزندان غیور، در ایران پرورش یابند.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۸۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام طائب مسوول قرارگاه عمار در مراسم تجمع دوستداران صیانت از حریم خانواده که به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف که با حضور حجت الاسلام قابل و سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) که در موزه چهلستون قزوین برگزار شد ضمن اشاره به علت نامگذاری روز حجاب و عفاف بیان کرد: هشتاد و یک سال پیش این خصیصه و عمل عبادی مورد هجوم قرار گرفت و گروهی از مومنین با دست خالی در مقابل این هجوم ایستادند و در اوج مظلومیت شهید شدند.

وی گفت: شهدا و مجروحان این روز بزرگ را در خندق هایی که حفر کرده بودند یکجا با خاک می پوشاندند و هیچ کس از آنها خبری نداشت.

مسوول قرارگاه عمار اظهار کرد: ضمن اشاره به این سوال که چرا تیغه حمله رضا خان به سمت حجاب بود؟ اظهار کرد: در طول تاریخ هنگامی که مردم ایران مسلمان شدند، هرگز اجازه ندادند ایران مستعمره کشور دیگری شود زیرا مقید به احکام الهی تحت امر مراجع دیگر بودند.

حجت الاسلام طائب عنوان کرد: امروز همه ما می دانیم که مشکل دنیای استکبار ایران است و ایران توانسته دنیای قدرت های استعمارگر را ویران کند و مستکبرین متوجه شدند که اگر بخواهند مردم ایران را از این مسیر استقامت دور کنند، نباید مادرانی برای پرورش فرزندان غیور، در ایران پرورش یابند.

وی با اشاره به قیام کربلا و پرورش سربازان در این دو جبهه افزود: در حادثه کربلا دو جبهه متفاوت وجود دارد. جبهه امام حسین(ع) و جبهه یزیدیان و با نگاهی به این دوجبهه متوجه مادرانی می شویم که با چه اعتقاداتی سربازان این دو جبهه را پرورش دادند.

مسوول قرارگاه عمار ادامه داد: اگر رضا خان به حجاب و عفاف حمله کرد برای این بود که مادران ایران فرزندانی را تربیت می کنند که استعمار و استکبار را نمی پذیرند. اما باید بدانیم بعد از رضا خان دوران کشتار به پایان رسید و دوران فساد به وجود آمد.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که در مسیر حجاب و عفاف وجود دارد باید بدانیم
کشور ما سربازانی می خواهد که مادرانی غیور آنها را پرورش دهند.

وی در پایان با اشاره به نیاز جامعه به فرزندانی مقاوم در مقابل هجمه های مختلف دشمنان گفت: شما مادرانی هستید که قرار است برای یوم الموعود سربازانی پرورش دهید که فدایی امام زمان(عج) باشند و تنها مادران پاک می توانند مدافعان حرم را پرورش دهند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها