اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضوراقشار مختلف مردم شهرستان کوهرنگ در حسینیه محمدرسوالله (ص) شهر چلگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۰۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سعیدحسین پور، جمعه کوهرنگ در این مراسم، با اشاره به آیه 59سوره احزاب، اهمیت مساله حجاب را تبیین کرد و بر لزوم اطاعت از دستورات الهی در قرآن بر رعایت حجاب و عفاف تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور، پوششی که کامل زن را بپوشاند و به تعبیر قرآن جلباب یا همان روسری بلند که امروزه به آن چادر می گویند را حجاب از نظر قرآن و اسلام دانست.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به شکست دشمنان اسلام در جنگ سخت و نظامی برابر جمهوری اسلامی ادامه داد: مقاومت ملت بزرگ ایران مقابل دشمنان ریشه در بنیان حریم خانواده و همچنین فرهنگ انقلابی و ارزشی و تربیتی خانواده های ایرانی از نظر اسلام دارد.

وی، تصریح کرد: همین امرسبب شد تا دشمنان اسلام بر روی مسائل ارزشی و انقلابی و تربیتی خانواده ها تمرکز کنند و اتاق های فکر آنها از جنگ سخت به سوی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در فضای حقیقی و مجازی و تبلیغات رسانه ای روی آوردند تا از این طریق بتوانند به حریم خانواده ها نفوذ کرده و ارزش بنیان خانواده را تخریب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور گفت: مادری و همسرداری، وفاداری و حجاب و عفاف و پاکدامنی و همچنین نقش تربیتی از وظایف زنان در خانوده می باشد، که دشمنان اسلام در تبلیغات رنگارنگ برخلاف آنچه کرامت و شخصیت زن می باشد، درمقابل اسلام ترویج می دهند.

وی افزود: پدر و مادر در خانواده توسط دشمنان مورد هدف قرار گرفتند و آنچه در اسلام به عنوان عشق و عاطفه و محبت و برای هم بودن زن و مرد در خانواده مورد تاکید قرار داده است، بر اثر تبلیغات مسموم دشمنان درحال گسستن می باشد و امروزه شاهد طلاق های عاطفی بسیاری در جوامع اسلامی می باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین پور، باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، ترویج بی عفتی و بی حجابی براساس الگوی زنان غربی که شاخصه آن برهنگی و جلب نظرمردان می باشد را برای امنیت و آرامش زنان در جامعه خطرناک دانست و گفت: بی عفتی و حجابی زمینه ضررهای اجتماعی و فروپاشی بنیان خانواده هاست.

ارسال نظرات