خبرهای داغ:
نگاهی به وصیت شهید حججی درباره عفاف و حجاب؛

غصه حجاب من را نخوری بابا جان

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می‌خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۳۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته عفاف و حجاب، شایسته است نگاهی بیندازیم به وصیت شهید مدافع حرم، محسن حججی درباره اهمیت « عفاف و حجاب»، که در ادامه از نظرتان گذرد.

در بخشی از وصیت نامه شهید حججی آمده است:

از همه خواهران و از همه زنان امت رسوال الله می‌خواهم روز به روز حجاب خود را تقویت کنید مبادا تار مویی از شما نظر نامحرمی را به خود جلب کند، مبادا رنگ و لعابی بر صورتتان باعث جلب توجه شود، مبادا چادر را کنار بگذارید.
همیشه الگوی خود را حضرت زهرا (س) و زنان اهل بیت پیامبر قرار دهید، همیشه این بیت شعر را به یاد بیاورید آن زمانی که حضرت رقیه (س) خطاب به پدرش گفت:
غصه حجاب من را نخوری بابا جان
چادرم سوخته، اما به سرم هست هنوز
از همه مردان امت رسول الله می‌خواهم که فریب فرهنگ و مد‌های غربی را نخورید، همواره علی ابن ابی طالب امیرالمومنین (ع) را الگو و پیشوای خود قرار دهید و از شهدا درس بگیرید.

گفتنی است، این شهید بزرگوار که در دفاع از حرم حضرت زینت (س) برای جنگ با نیرو‌های تکفیری عازم سوریه شده بود، مرداد ماه سال گذشته توسط نیرو‌های تکفیری اسیر و سپس سر از پیکرش جدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار