خبرهای داغ:
امام جمعه نجف آباد در مراسم تشییع شهید غلامی:

شهید غلامی امروز می گوید ما عوض نشده ایم شما هم عوض نشوید

حجت الاسلام حسناتی در مراسم تشییع پیکر تازه تفحص شده شهید حیدر غلامی که سال ۶۱ طی عملیات رمضان در بیست و شش سالگی به شهادت رسیده بود گفت: شهید غلامی امروز می گوید ما عوض نشده ایم شما هم عوض نشوید.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۴۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام حسناتی گفت: امروز ما اینجا جمع شده ایم تا تجلیل کنیم از شهید زنده ای که پیامش پیام زندگی و عزت و شرف است.

وی افزود: این معلم رشید شهید که روزی هدایتگر نسل جوان بود در جای جای منطقه مهردشت و علویجه فرزندان این دیار را تعلیم و تربیت می کرد.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: این شهید بزرگوار روزی احساس کرد که اگر بخواهیم عزت و شرف و آزادگی و استقلال برای کشور بماند و اگر بخواهیم امنیت داشته باشیم و دانش آموزان و دانشجویان با آرامش به تحصیل ادامه بدهند باید خون داد بنابراین همچون دیگر شهدا با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرد.

حسناتی خاطر نشان کرد: پیام شهید این است که شرایط زمان ما سخت از شرایط حال بود؛ مشکلات اقتصادی بود، کمبودها بود، خیانت های منافقین بود، جنگ تحمیلی بود ولی در زمان ما محبت و صفا و صمیمیت فوق العاده ای بود و ما صبوری کردیم بنابراین امروز نیز شما صبر و وحدت داشته باشید.

وی افزود: پیروزی در جنگ تحمیلی نشان داد که قدرت خدا بر تمام قدرت های شرق و غرب غلبه دارد.

حسناتی گفت: شهید حیدر غلامی به ما می گوید ما عوض نشدیم شما هم نیز عوض نشوید و راه شهدا را ادامه بدهید که پیام شهید پیام زندگی آزادگی شرف حیا و عفت است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار