مقام مسئول بنیاد مستضعفان از ایمن‌سازی اماکن قدیمی این نهاد با همکاری سازمان آتش‌نشانی مطابق جدیدترین استانداردهای شهری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۴۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران ومعماری، علیرضا شاپوری مدیرکل اموال و املاک استان تهران اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد با مدیران سازمان آتش نشانی ، راهبرد و عزم راسخ بنیاد برای ایمن‌سازی املاک تجاری که در اختیار این اداره کل در شهر تهران قرار دارد و از قدمت ساخت زیادی برخوردارند اعلام و مراحل انجام و ابلاغ دستورالعمل های صادره از سوی آتش نشانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام این‌که برای اجرای کامل و دقیق این طرح نیاز مبرم به مساعدت و همکاری تمامی صاحبان سرقفلی و کسبه این واحدهای تجاری داریم افزود: با اجرای دستورالعمل های صادره برای ایمن سازی محیط کسب و کار و همراهی کسبه، بنیاد عزم خود را برای محقق کردن این امر مهم جزم و با تمام توان نسبت به اجرای آن  اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه با آتش‌نشانی تصریح کرد: در این تفاهم مقرر شد بنیاد مستضعفان با عقد قراردادی نسبت به اجرای صحیح این طرح توسط پیمانکار حرفه ای و دارای صلاحیت علمی و فنی اقدامات لازم برای استاندارد سازی و ایمن‌سازی املاک تجاری خود در تهران را انجام دهد که تاکنون در اولین اقدام ساختمان " آلومینیوم"  مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و اقدامات اولیه مناسبی نیز برای بالا بردن سطح ایمنی آن انجام شده است.

مدیر کل اموال و املاک استان تهران گفت: مالکیت 28 ساختمان تجاری قدیمی در شهر تهران در اختیار بنیاد قرار دارد که در اجرای این طرح مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته اند و سازمان آتش‌نشانی نیز برای هر یک دستورالعمل های جداگانه ای در 3 مرحله بر اساس اولویت های تعریف شده آتش‌نشانی و استاندارد های شهری  تعریف و ابلاغ خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات