آیت الله ناصری:

برای حل مشکلات کشور می‌توان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه یکی از نواقص انقلاب بی توجهی به سیستم آموزشی کشور است گفت: برای حل مشکلات کشور می‌توان از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد اظهار داشت: یکی از کارهایی که باید انجام گیرد بازخوانی کارکردهای انقلاب و بررسی چهل سال انقلاب برای نسل جدید است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تشکیل گروه‌ها و اتاق‌های فکر را در زمینه بررسی دستاوردها و ارائه آن به مردم ضروری دانست و گفت: باید مسائل مختلف را به دقت بررسی و دستورات امام راحل و آرمان‌های انقلاب برای همگان تبیین کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: با بررسی دستاوردها به مباحث مختلفی دست می‌یابیم که اگر مشکلی بود آن را ترمیم و اگر در جهاتی به درستی عمل کردیم بتوانیم آن مسیر را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها نسبت به سیستم آموزشی کشور توجهی نداشتیم تصریح کرد: سیستم آموزشی در کشور باید در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به سمت تعقل و تفکر پیش برود و به نوعی یکی از نواقص انقلاب بی توجهی به سیستم آموزشی کشور است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه مقایسه قبل و بعد از انقلاب کار مناسب و شایسته‌ای است تصریح کرد: در امر مقایسه نیز باید دقت نظر داشت و به مباحث مختلف توجه کرد که سبب نتیجه عکس در ارائه مطالب به مردم نشویم.

ناصری یزدی بی تفاوتی، غفلت و پس زدن را سه فعالیت دشمن در جمهوری اسلامی دانست و گفت: بدون شک ما باید در مقابل تحرکات دشمن در کشور فعالیت‌های تقابلی انجام دهیم و نباید نسبت به این مسائل بی توجه و سهل انگار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را به حساب می‌آورد و حل مشکلات کشور را به مردم می‌سپرد اذعان داشت: ما نیز باید این مسائل را به مردم بسپاریم تا مشکلاتمان در کشور کاهش یابد و متأسفانه الآن این ارتباط کم شده و استفاده بهینه از مردم و ظرفیت‌های موجود آن‌ها در کشور کاهش یافته است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در این چهل سال مسئله انقلاب را نتوانستیم به مردم بفهمانیم و در مقابل رسانه‌های صهیونیستی بایستیم و حتی سران کشورهای اسلامی مرام و آرمان‌های کشور ما را به خوبی مطلع نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه چرا آرمان‌های انقلاب را در این سال‌ها به دنیا معرفی نکردیم تصریح کرد: می‌توانیم در گروه‌های اندیشه کتابچه‌هایی را در مورد انقلاب چاپ و به مردم دنیا عرضه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در امر دشمن شناسی ضعیف و نسبت به معرفی حساسیت‌های دشمن به مردم کمتر تلاش کردیم تصریح کرد: ما مردم را با مسائل عادی در جریان گذاشتیم در حالی که دشمن از مسائل غیر عادی استفاده می‌کند که اثرگذار بیشتری نیز در پی دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار