مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
محمدی گفت: بایستی با تغییر در قالب حرکت مساجد، جوانان را به مساجد بازگردانیم تا تحرک مسجد افزایش یابد در این صورت بازخورد خوبی نیز برای جامعه در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۹۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
شوذب محمدی مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در ارتباط با مسجد محوری در فعالیت‏های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز برنامه‎هایی که باید برای تقویت مسجد محوری در فرهنگ انقلابی وجود داشته باشد، گفت: در گذشته و نیز در زمان پهلوی که جبهه سازی‎ها علیه شاه صورت می‎گرفت، مساجد به عنوان یک پایگاه اجتماعی بودند که همه فعالیت‎های سیاسی از طریق سخنرانی، مداحی و پخش اعلامیه در آن انجام می‎گرفت، اما متاسفانه امروز جوانان از مساجد و جریانات فاصله گرفتند.

وی بیان کرد: بایستی با تغییر در قالب حرکت مساجد، جوانان را به مساجد بازگردانیم تا تحرک مسجد افزایش یابد در این صورت بازخورد خوبی نیز برای جامعه در پی خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: امروزه عمده‌ترین فعالیت جوانان در مسجد شرکت در هیئات مذهبی است، که باید با تغییر در رویکرد هیئت امنای مساجد هیئات مذهبی به مساجد بازگردانده شود و مسجد بتواند با حضور جوانان نقش انقلابی خود را ایفا کند.

وی در پایان گفت: برگزاری برنامه‎های جذاب و ورزشی توسط امام جماعت برای جوانان موجب افزایش انگیزه در جوانان برای حضور در مساجد می‌شود.
ارسال نظرات