خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) گفت: وجود مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه (س) در قم یک موهبت الهی برای کشور ایران و موجب نزول برکات و نعمات است.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۰۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت اظهار داشت: ماه ذی القعده به سبب میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ماهی مبارک برای اهل بیت به ویژه امام کاظم (ع) است.
وی افزود: از ویژگی‌های بارز این خواهر و برادر سخاوت و بخشندگی را می‌توان نام برد و از همین رو فاصله این دو میلاد با سعادت را دهه کرامت نامگذاری کرده اند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) با اشاره به این حدیث از رسول گرامی اسلام که دختران شما بهترین فرزندان شما هستند، خاطرنشان کرد: در میان دختران اهل بیت می‌توان به دو بانوی منحصر به فرد و تاریخ‌ساز اشاره کرد یکی حضرت زینب (س) به عنوان نماد پایداری در نهضت عاشورا و همچنین نشر دین مبین اسلام و دیگری حضرت فاطمه معصومه (س) که محدثه و عالمه بودن از ویژگی‌های بارز ایشان است.
وی وجود مرقد شریف حضرت فاطمه معصومه (س) را درقم یک موهبت الهی برای کشور ایران دانست و گفت: ملت ایران از صدر اسلام به اهل بیت ارادت داشتند و ایشان را عامل نزول برکات و نعمات می‌دانستند.
ارسال نظرات