فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در گفتگو با «بسیج» ؛

حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد گفت : حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري بيمه مي کند و مي تواند طراوت وجمال او را پايدار سازد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۲۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار ترابی فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در وتبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت :بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

حجاب اسلامی تجلی زیبایی های معنوی زن است
وی افزود :حجاب اسلامي تجلي زيبايهاي معنوي زن است بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري بيمه مي کند ومي تواند طراوت وجمال او را پايدار سازد.

سرگرد ترابی تصریح کرد : زحمت حجاب حق بيمه اي است که زن براي حفظ آرامش و سلامت آرامش خود مي پردازد زيرا حجاب پرده اي است که از ورود تيرهاي نگاه سخنان بيهوده و مشکلات ديگر به درون محيط امن او جلوگيري مي کند

وی در پایان خاطر نشان کرد : زن بي حجاب آسيب پذير است وقتي که زن از حجاب ديني خود خارج ميگردد آفات فراواني سلامت اورا از بين مي برد . حجاب زن را پاينده تر ، سالمتر وپاکيزه تر نگاه مي دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار