معاونت امور بانوان آستان قدس استان البرز از فعالیت ۱۵ کانون خادمیاری در حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: یکی از مهمترین مولفه های خادمیاران حوزه های علمیه خواهران، تبیین سبک زندگی رضوی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۳۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ناهید شکریان، معاونت امور بانوان آستان قدس استان البرز در خصوص دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین، ترویج و اعتلای فرهنگ رضوی است.

 دهه کرامت فرصتی برای تبیین فرهنگ رضوی است

وی با بیان این مطلب که سبک زندگی رضوی یکی از اولویت هایی است که بر مبنای آن این معاونت با برنامه ریزی های معین سعی در تبیین فرهنگ رضوی است، بر اهمیت این مهم تاکید کرد.

شکریان توضیح داد: رفتار و منش امام معصوم علیه السلام یک الگوی واحد رفتاری است که در قالب سبک زندگی رضوی تعاریف خاص خود را دارد و می توان با باور به این ویژگی در جهت تعالی جامعه تلاش کرد.

مدیرحوزه علمیه شهید مطهری به فعالیت 15 کانون خادمیاری در حوزه های علمیه خواهران استان البرز اشاره کرد و گفت: فرصت خادمیاری آستان قدس رضوی برای طلاب حوزه های علمیه یک فرصت در جهت سبک زندگی رضوی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژه برنامه های آستان برپایی سلسه نشست های فرهنگی برهان است که طی آن سبک دینی رضوی و نقش بانوان در تعمیق باورهای دینی و ... با حضور سخنرانان و کارشناسان تبیین می شود.

ارسال نظرات