خبرهای داغ:

همایش عفاف و حجاب در رزن برگزار شد

همایش عفاف و حجاب به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه (س) در سالن اندیشه شهر رزن با حضور جمعی از دختران و بانوان جوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۶۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

همایش عفاف و حجاب در رزن برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، همایش عفاف و حجاب به مناسبت ولادت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه (س) در سالن اندیشه شهر رزن با حضور جمعی از دختران  و بانوان جوان برگزار شد.

دکتر اسلاملو  از اساتید حوزه و دانشگاه در این همایش با اشاره به تاریخچه حجاب و پوشش در کشور اظهار داشت: در تمام ادوار تاریخ حجاب در خانواده‌های با اصالت وجود داشت و بی‌حجابی مخصوص برده‌ها و طبقات پایین جامعه بود در حالی که امروزه این جریان برعکس شده است.

وی افزود: حجاب یک مسئله شخصی نیست بلکه یک موضوع اجتماعی است و روی دیگران اثر دارد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: در جوامعی که حجاب کم رنگ بوده و یا اصلا وجود ندارد بی بند و باری و طلاق رواج یافته و فرزندان بی والدین بسیار است.

وی ادامه داد: در جوامع غربی ارزش زن تنزل کرده است  و حجاب وجود ندارد و با توجه به فرهنگ غنی کشور ما از ابتدای تاریخ دشمنان زیادی به کشور ما حمله کرده و خواستار تغییر فرهنگ ما بودند  که از نمونه‌های برجسته آن کشف حجاب در زمان رضا خان بود.

گفتنی است؛ مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)، قرائت بیانیه سازمان بسیج زنان، اهدای جوایز به دختران با نام معصومه و پخش کلیپ نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات