سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان به پنج طرح با قابلیت اجرایی بالا در سال ۹۷ پرداخت.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۷۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با مطرح نمودن اینکه مجموعه‌ی بسیج بدنبال اجرایی کردن پنج طرح در زمینه‌ی اقتصادی، امنیتی، خدماتی و بهداشتی، کار جهادی و سازندگی و در نهایت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، به تبیین این طرح‌ها پرداخت.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در پی توضیح طرح صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور بیان کرد: این صندوق‌ها با رویکرد کار جهادی و خارج از فضای ربوی بانک‌ها به میدان آمده اند که به صورت مردمی اداره می‌شوند و در جهت ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی سازمان یافته اند.

وی با اشاره به طرح گشت‌های محله محور بسیج بیان کرد: امروز احساس امنیت در کشور ما که الحمدا... از امنیت برخوردار است مسئله‌ی مهمی می‌باشد و مدیریت امنیتی در این زمینه نقش موثری دارد و گشت‌های محله محور بسیج با هدف ایجاد امنیت در شهر و روستا به کار خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در خصوص سرویس دهی و خدمات رسانی به مراکز بهداشت و درمان روستا‌ها بیان کرد: در دستور کار است که به روستا‌های محروم پزشکان متخصص فرستاده شوند و خدمات رسانی به مردم صورت بگیرد و گوشه‌ای از محرومیت‌های پزشکی در سطح شهرستان را برطرف شود.

وی در بحث اردو‌های جهادی به گزارش عملکردی شهرستان در بحث بسیج سازندگی پرداخت و عنوان کرد: اردو‌های جهادی خدمات ارزنده‌ای را به همراه داشته از جمله آنکه در موارد بسیاری، مشکلات خانواده‌ها بالاخص خانم آن خانواده را برطرف نموده است.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ هم چنین به بررسی آسیب‌های اجتماعی سطح شهرستان پرداخت و بیان کرد با وجود آمار بالای طلاق در شهرستان، امروز هدف بر این است که بتوانیم با کارگروه‌های امر به معروف و آموزش روش‌های همسرداری آسیب‌های اجتماعی اخلاقی را به حداقل برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در بحث روشنگری در مسائل امروز کشور مطرح کرد: اینکه بیشتر مسائل و نا آرامی‌ها را به رهبری نسبت می‌دهند، تجمیع حواس و روشنگری شما بسیجیان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه امروز شبهات بسیاری مطرح است، تصریح کرد: پاسخ شبهات را می‌توان با آگاهی از مسائل تاریخی به صورت علمی پاسخ داد و این موضوع به شما فرماندهان و بسیجیان برمی گردد.

وی در ادامه تصریح نمود: به واسطه‌ی بی تدبیری عده‌ای از خواص جایگاه ولایت امام علی (علیه السلام) به دست افراد بی لیاقت افتاد و زمان همه‌ی این موارد را گواه بود که چگونه پیمان شکنی کردند و غدیرخم را فراموش کردند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در مسائل جزئی کشور دخالت مستقیم نمی‌کند یادآور این موضوع شد ما مردم نمایندگان را به مجلس راهی میکنیم پس برای آنکه مجلس سالم تری داشته باشیم باید انتخاب‌های بهتری داشته باشیم و اینکه امروز رای نماینده مجلس مخفی می‌ماند آن هم در صورتی که رای نمایندگان به تک تک افراد جامعه مربوط می‌شود، ظلم به مردم است.
ارسال نظرات