چهارمین نشست هم اندیشی طرح شهید دکتررهنمون " اعتلای بسیج " با حضورمسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، مسئولین طرح شهید دکتررهنمون و برخی از اعضای شورای قشر در محل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۱۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، چهارمین نشست هم اندیشی طرح شهید دکتررهنمون " اعتلای بسیج " با حضورمسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، مسئولین طرح شهید دکتررهنمون و برخی از اعضای شورای قشر در محل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزارشد.

سرگرد عبدالوحید ملک آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با تبریک میلاد با سعادت فاطمه معصومه(س) و لزوم مشارکت و حضور هر چه بیشتر بسیجیان در مناطق محروم و بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و همچنین آسیب های اجتماعی گفت: امروز جامعه محتاج فرهنگی بسیجی است ومقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای تفکر بسیجی را بر دو پایه احساس مسئولیت در قبال دیگران و همچنین بصیرت می دانند که لازم است با خدمات جهادی، بی مزد و منت همراه با مودت به مردم عزیز کشور، خصوصا روستاها این فرهنگ و تفکر بسیجی را نهادینه تر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج در جامعه تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این طرح بررسی وضعیت بهداشتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی مناطق مختلف کمتر برخوردار و محروم جامعه است که با تشکیل و اعزام تیمها به مناطق شناسایی شده بیان کرد.
دراین نشست سرتیمها گزارشی از فعالیتها وعملکرد کانونها در حوزه ی اعزام تیم های بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتررهنمون به مناطق محروم شناسایی شده وساز و کارهای لازم ارائه نمودند، سپس پیرامون راهکارهای ارتقاء کیفی عملکرد تیمهای اعزامی و چارچوب فعالیتها مطالبی توسط مربیان آموزش دیده طرح بیان شد.

مربیان اعزامی به دوره آموزشی مدرسین طرح شهید رهنمون در مشهد مقدس بیان کردند: طرح راهبردی شهید رهنمون جهت بهینه سازی و ساماندهی خدمات جهادی بسیج جامعه پزشکی با رویکرد انقلابی به نقاط محروم و با اتکا به برنامه راهبردی با روحیه بسیجی بوده و یکی از ضروری ترین خدمات مورد جامعه هدف جامعه پزشکی، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و سلامت در جهت رسیدگی به مردم مناطق محروم، توصیه های اسلام به سلامت، برخورداری احاد مردم از عدالت در حوزه سلامت، ایجاد رضایتمندی مردم به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مزیت طرح شهید دکتررهنمون، کار تشکیلاتی و گروهی توام با روحیه جهادی، اخلاص و نوع دوستی عنوان شده، افزودند: چینش اعضا تیم ، توجیه گروه، شناسایی منطقه هدف، الویت بندی مشکلات ، شناخت فرهنگ وآداب ورسوم حاکم ، توجیه معتمدین منطقه ودر نهایت رسوخ فرهنگ دینی واسلامی وانتقال روحیه انقلابی گری در لایه های زندگی مردم با چاشنی محبت وعاطفه از مولفه های ارتقاء واهداف طرح می باشند.

در پایان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اینکه طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی برای خدمت رسانی صحیح و هدفمند به مناطق کم برخوردار طراحی شده است. گفت: با اجرای دقیق این طرح میتوان اعتلای خدمات سلامت را در کنار تقویت روحیه انقلابی شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات