مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ٨٠٠ اثر از ٤٠٠ هنرمند و گرافیست از سراسر کشور به دبیرخانه دائمی هنرهای گرافیک رضوی رسید.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۲۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسن مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین دوره از جشنواره هنر‌های گرافیک رضوی با رشد چشمگیر آثار ارسالی نسبت به سه دوره قبل روبرو شد و خراسان رضوی با ارسال بیشترین آثار در صدر استان‌ها قرار دارد.

وی به داوری آثار اشاره کرد و افزود: این آثار در چند روز آینده توسط اعضای هیات داوران داوری می‌شود و به کلیه هنرمندانی که آثارشان به مرحله نهایی راه یافته است گواهی شرکت در جشنواره تعلق می‌گیرد.

مسگرانی بیان کرد: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی همزمان با دهه کرامت در زاهدان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده برای حضور در این آیین با هزینه دبیرخانه جشنواره از سوی استان دعوت می‌شوند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با اختتامیه این جشنواره آثار راه یافته به مرحله نمایشگاهی در نگارخانه فردوسی زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود و گزیده آثار منتخب جشنواره در قالب کتاب دوسالانه به چاپ می‌رسد.

گفتنی است این جشنواره برای چهارمین سال متوالی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) همزمان با دهه کرامت در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات