مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت دهه کرامت خیمه‌های معرفت با همکاری مبلغین در جوار بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۲۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت از یکم تا یازدهم ماه ذی القعده، که شامل فاصله زمانی میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است، ویژه برنامه‌هایی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز تکریم و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه نیز در این دهه قرار گرفته است و بنابراین، بقاع متبرکه باید در این ایام بیشتر مورد توجه قرارگیرد، در کنار برگزاری مراسم دهه کرامت، از مقام امامزادگان نیز تجلیل خواهد شد.

مومنی بیان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه با همکاری مبلغان و با حضور مسئولان استانی از جمله برنامه‌هایی است که به‌ مناسبت دهه کرامت و نیز تکریم بقاع متبرکه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال جاری ۱۳ مبلغ بومی و غیر بومی(مبلغان اعزامی از قم) در سطح استان حضور دارند که در دهه کرامت نیز، در قالب غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی و ایستگاه‌های«همه واقف باشیم» خدمت‌رسانی می‌کنند.
ارسال نظرات