محمدرضایی با اشاره به اینکه دشمن در حال ضربه اقتصادی به کشور ما است، یادآور شد: دشمنان در حال حاضر فقط به فکر ضربه اقتصادی هستند که لازم است اقتصاد ما در داخل کشور قوی شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۳۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار بعد از ظهر امروز با حضور امام جمعه فریدونکنار، فرماندار، جمعی از مسئولان ستادی سپاه کربلا و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان در نمازخانه سپاه فریدونکنار برگزار شد.

 سرهنگ پاسدارحسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار اظهار کرد: تمامی کشورها و حکومت ها قبل از اینکه کاری انجام دهند در پی ابجاد امنیت هستند و اهمیت امنیت به مقداری است که همیشه در اولویت قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت در دین اسلام سفارش شده، خاطرنشان کرد: جنگ و جدال در اسلام برای کشورگشایی و اشغال نیست بلکه برای تامین امنیت است.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: نخستین مولفه برای تامین امنیت داشتن اقتدار است و خودکفایی و اقتصاد قوی هم به دنبال آن است.
 
محمدرضایی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب دچار چالش‌های زیادی بوده است، گفت: در حال حاضر کشور ایران رشد زیادی در زمینه اقتصادی کرده و اگر هر کشوری با این همه تحریم مواجه بود دچار شکست می‌شد.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن در حال ضربه اقتصادی به کشور ما است، یادآور شد: دشمنان در حال حاضر فقط به فکر ضربه اقتصادی هستند که لازم است اقتصاد ما در داخل کشور قوی شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: قدرت فقط در زمینه داشتن جنگ‌افزار نیست که البته جمهوری اسلامی در این زمینه بسیار پیشرفت کرده اما در حال حاضر باید در عرصه اقتصاد قدرت پیدا کنیم.
 
محمدرضایی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر اشتغال جوانان باشند اظهار کرد: بسیاری از کالاهایی که تکنولوژی آن در داخل وجود دارد از خارج وارد شده که این امر موجب عدم اشتغال می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: سیاست غلط برخی از دولتمردان موجب شد تا فضای اقتصادی کشور دچار چالش شود و برای مثال در حالی که کشاورزی می تواند از ظرفیت های حمایتی در بحث اقتصاد باشد اما در کشاورزی هنوز مشکلات زیادی وجود دارد و حمایت های لازم انجام نمی‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه یکی دیگر از مولفه قدرت اتحاد و همبستگی است گفت: اگر اتحاد همبستگی و هم افزایی شکل بگیرد دشمن با هر قدرتی نمی تواند کشور ما را دچار چالش کند
 
محمدرضایی با اشاره به اینکه اقتدار کشور ما به حدی رسیده است که دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به حدی رشد کرده‌اند که دشمنان به طور مداوم در حال ضربه زدن به نیروهای مسلح هستند.
 
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران سیبل هجمه دشمنان داخلی و خارجی شده است گفت: در حال حاضر سپاه پاسداران با اقتدار و روحیه جهادی در حال خدمت کردن به هرجایی از مملکت است که دچار مشکل می‌شود.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا وجود رهبری فرزانه و اندیشمند را از دیگر مولفه‌های قدرت دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه این همه چالش بر سر راه کشور قرار دارد اما رهبری با نگاهی اندیشمندانه کشور را از این چالش‌ها عبور داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها