همزمان با سراسر کشور و در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور بانوان مینابی در بیت الزهرای این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۳۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج هرمزگان، محمد دهقانی هادی سیاسی و فعال فرهنگی اجتماعی استان هرمزگان در همایش عفاف و حجاب در بیت االزهرای مسجد جامع شهرستان میناب گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان راه اندازی جنگ نرم به ویژه در زمینه حجاب و عفاف است که از این طریق و با تهاجم فرهنگی می‌خواهند با رخنه در روح و روان فرزندان این دیار نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی افزود: اگر تهاجم فرهنگی و حمله به عفاف و حجاب جنگ فرهنگی است دستگاه های متولی باید عوامل داخلی و خارجی این تهاجم فرهنگی باید به مردم معرفی کنند.

این هادی سیاسی اظهار کرد: تحصیل کرده های خارج از کشور به اسم پزشک و متخصص دارند حجاب و عفاف دختران ما را مورد حمله قرار می دهند.و با دلایل علمی مدل های غرب را به خورد جامعه می دهند.

وی حمله به عفاف و حجاب را یک مدل جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: حمله به عفاف و حجاب حمله به دین است، پشت سر عفاف و حجاب طراحی‌ وسیعی صورت گرفته است،

به گفته این فعال فرهنگی اجتماعی دشمن با اشاعه فرهنگ و مدل های غربی در جامعه اراده ها و اعتقادات خانواده ها را سست کرده است،دشمنان  از ابزار مسخره کردن افراد باحجاب به مقابله با عفاف و حجاب پرداخته اند،آنها مومنین را مسخره می‌کنند، و بر علیه خانم های با حجاب جوک درست می کنند و کاری می کنند که بی حجابی در جامعه باب شود.

دهقانی با بیان اینکه در زمان حاضر به واسطه گسترش فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، جوانان در معرض آسیب پذیری بیشتری قرار گرفته اند، گفت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب یکی از ابزارهای بسیارقوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: حجاب یکی از مهم ترین امور واجب در عرصه زندگی خانوادگی و اجتماعی واز عوامل سالم سازی اجتماعی است،اگر حجاب در جامعه ای نهادینه شود، بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی از آن جامعه بر طرف و اگر حجاب و عفاف در جامعه رعایت نشود آن جامعه به سرنوشت اندلس مبتلا می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) میزبان بانوان مینابی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ز

 

 

ارسال نظرات