کد خبر: ۹۰۳۶۰۴۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ امامی در خصوص روز حجاب و عفاف بیان کرد: بیست و یکم تیرماه روزی بود که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.   قیام مردم مشهد و واقعه‌ی مسجد گوهرشاد در مقابله با کشف حجاب، مصداق بارز مبارزه بامنکری است که متأسفانه هنوز آثار شومش در کشور ریشه کن نشده است.

وی افزود: حجاب اسلامی، تجلی زیبایی‌های معنوی زن است که حسن انتخاب او را به منصه ظهور درآورده است. چادر، پوششدینی و ملی زنان ایران است که دیانت، ملیت و استقلال فرهنگی ملت مسلمان ایران رادر دنیا متجلی می‌سازد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اشکذر تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که حجاب را تهدید می‌کند شبکه‌های ماهوار‌های است. ماهواره به صورت مستقیم بر روح معنوی افراد تاثیر می‌گذارد. درونی پاک، بیرونی پاک می‌پروراند و هرگز قلب پاک موجب بارور شدن میوه ناپاکی به نام بی حجابی و بد حجابی نخواهد شد.

امامی ادامه داد: ارزش انسان بسیاربالاست و حجابی که اسلام قرار داده برای حفظ ارزشهاست و حکمت آن سنجش میزان عبودیت و  اطاعت بندگان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ صاحب گنج و گوهری، جواهرات خود را بدون حفاظ، در معرض دید رهگذران نمی‌گذارد تا بدرخشد، جلوه کند و چشم و دل برباید، چون خود جواهر ربوده می‌شود.
 
ارسال نظرات