در گردهمایی عفاف وحجاب در نیکشهر مطرح شد:

رفتار عفیفانه نشانه حجاب است

چانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: حجاب و عفاف و پاکدامنی سپر مستحکمی درمقابل هجمه دشمن است.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۷۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم ملی عفاف وحجاب باحضور خواهران بسیجی حوزه مقاومت کوثر بسیج سپاه نیکشهر درمصلی الزهرا این شهرستان برگزارشد

سرهنگ سرگلزایی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: این گردهمایی در جهت تبیین و ایجاد بستر مناسب در راستای باور مردم و عفاف و حجاب برگزار شده که نشانه رفتاری عفیفانه می‌تواند حجاب باشد.

وی افزود: جامعه ما عفیف، خودساخته و پیشرو است و اگر در دنیا استقلال ما را مثال می‌زنند و حتی برخی از کشور‌های غربی با ما مقابله می‌کنند، یکی از دلایل آن رسیدن ما به استقلال فکری و باورهایمان است.

سرگلزایی بیان کرد: اگر فرزندان و جوانان ما در اقصی نقاط دنیا سینه خود را در آماج حملات دشمنان قرار می‌دهند، به خاطر اعتقاد و باور به موضوعات ارزشی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهارداشت: واژه حجاب، هدف پوشاندن نیست، بلکه نگه داشتن است. این مسئله در باور همه ایرانیان و مسلمانان از دیرباز بوده است. اصل هم بر حجاب و عفاف است. بی‌عفتی و بی‌حجابی دلیل می‌خواهد و گرنه عفیف بودن و حجاب داشتن در ذات و باورهمه موجودات وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان همیشه درصدد آن هستند تا به قشرجوان آسیب برساند ادامه داد؛ حجاب وعفاف و پاکدامنی سپری مستحکمی است درمقابل هجمه دشمن که امروز فضای مجازی را به خودمشغول کرده است.
 
درادامه مراسم نیز حضرت حجت الاسلام رئوفی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز درخصوص کرامات و ثواب زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) سخنرانی کرد.
 
درپایان به  نفرات برترمسابقه فرهنگی و قرعه کشی القاب حضرت معصومه هدایایی به رسم یاد بود ادها شد.
ارسال نظرات